Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Model pokazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony innym osobą o różnych rozmiarach, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną ilość punktów. Jednak, w cięższym teście słupa bocznego, odczyty z czujników wykazały ściskanie żeber, wskazano słabą ochronę klatki piersiowej. Siedzenia i zagłówki zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 3-letniego w testach dynamicznych. Zarówno ochrona dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego była dobra, wyeliminowane zostało zagrożenie urazu w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala, na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy.System dostarcza wyraźną informację o aktualnym statusie poduszki i został nagrodzony. W pojeździe mogą być instalowane wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź maski zapewniała dobrą ochronę w większości testowanych obszarów poza obszarami, które mogą zostać uderzone przez miednice ? ochronę w tych obszarach oceniono jako marginalną. Ochrona w przypadku uderzenie głowy pasażera w obszarach przedniej szyby i słupków przedniej szyby była dobra lub wystarczająca.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymagania dla tego typu systemu.