W czasie zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Pomiary obciążenia manekina wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Nie zauważono elementów deski rozdzielczej stanowiących ryzyko dla bezpieczeństwa przednich pasażerów różnych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach. W trakcie zderzenia bocznego ochrona klatki piersiowej była wystarczająca, jednak w przypadku zderzenia ze słupem została oceniona na 'słabą', a ochrona brzucha na 'wystarczającą'. 'Marginalna' ochrona szyjnego odcinka kręgosłupa podczas zderzenia tyłem.
Przesunięcie głowy manekina 3-latka w czasie zderzenia czołowego nie było nadmierne. 1,5-roczne 'dziecko' zostało umieszczone w foteliku tyłem do kierunku jazdy co zapewniło dobrą ochronę głowy. Podczas zderzenia bocznego, oba manekiny były odpowiednio chronione przez boki fotelików. Poduszka powietrzna pasażera może zostać dezaktywowana przy pomocy przycisku, umożliwiając montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jasna informacja o statusie poduszki i działaniu systemu została nagrodzona dodatkowymi punktami.
Zderzak uzyskał maksimum punktów za ochronę dolnego odcinka nóg pieszego. Przednia krawędź maski wypadła 'bardzo słabo'. Krytyczne dla dziecka obszary maski zostały ocenione na różnych poziomach zabezpieczenia, jednak w przypadku dorosłego cała testowana maska wypadła wyjątkowo słabo.
ESC jest montowany jako wyposażenie standardowe wszystkich europejskich wariantów, w niektórych krajach jako opcjonalne. Liczba egzemplarzy z ESC w standardzie jest wystarczająca by było nagrodzone przez NCAP. Ogranicznik prędkości dostępne w standardzie podobnie jak system przypominający o zapięciu wszystkich pasów bezpieczeństwa.