Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia manekina wskazują na dobrą ochronę kolan i ud przednich pasażerów. Citroen zaprezentował odpowiednią ochronę pasażerów o różnych rozmiarach i w różnych pozycjach. Za wynik zderzenia bocznego auto uzyskało maksymalną liczbę punktów, dobre zabezpieczenie wszystkich wrażliwych obszarów. W czasie bardziej poważnego zderzenia ze słupem, klatka piersiowa była słabo chroniona, lepiej w przypadku pozostałych obszarów ciała. Fotele i zagłówki oferują słabą ochronę szyjnego odcinka kręgosłupa - brak punktów za większość testowanych obszarów.
W trakcie czołowego zderzenia przednie przesunięcie głowy manekina 3-latka nie było nadmierne, a głowy obu 'dzieci' były dobrze chronione przez foteliki podczas zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna.
Zderzak zapewnia dobrą ochronę nóg pieszego za co auto uzyskało maksymalną liczbę punktów. Jednak krawędź przednia i maska nie zdobyły ani jednego punktu. W przypadku maski marginalna i bardzo słaba ochrona głowy pieszego-dziecka oraz przeważnie bardzo słaba jeśli chodzi o ochronę głowy dorosłego pieszego.
System stabilizacji pojazdu (ESC) jest dostępny w różnych wariantach modelu jednak nie jest to standardowe wyposażenie w wystarczającej liczbie aut by Citroen uzyskał dodatkowe punkty. Ogranicznik prędkości ma być montowany jako standardowe wyposażenie w większości sprzedawanych egzemplarzy oraz ma być dostępne jako dodatkowe dla każdego wariantu. Przypominacz zapięcia pasów jest umieszczony w pasach kierowcy oraz przedniego pasażera jako standard we wszystkich autach.