Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Vany |
Nadwozie | minivan |
Masa | 1800 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Kierownica i poduszka powietrzna przemieściły się znacznie do przodu, przez co spowodowały obrażenia głowy i szyi kierowcy. Podobnie klatka piersiowa. Kolana są bardzo słabo chronione, zabezpieczenie niewystarczające. Podłoga doznała poważnych uszkodzeń przez co stopy i dolne części nóg są narażone. Ochrona klatki piersiowej pasażera również pozostawia wiele do życzenia.
Voyager okazał się efektywny w redukowaniu niebezpieczeństwa obrażeń podczas tych testów. Jak w większości aut tej klasy, siedzenie kierowcy jest umieszczone powyżej punktu, który najczęściej narażony jest na uszkodzenia w innych samochodach. Kierowca jest więc dobrze chroniony.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 0 pkt (0%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 6 pkt (21%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 18 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Voyager nie zrobił ustępstwa również wobec pieszych. Większość testowanych obszarów nie daje żadnej ochrony. Ostatecznie, pieszy najmniejszych obrażeń doznaje w momencie kontaktu z przednią szybą. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przednia poduszka pasażera jest w standardzie, a ostrzeżenia przed umieszczaniem fotelika tyłem spełniło wymogi Euro NCAP, poza tym, że były one podane tylko w języku angielskim. Etykiety powinny być dostępne przynajmniej w językach krajów, w których auto jest sprzedawane. Chrysler nie rekomenduje konsumentom europejskim marki fotelika, te użyte w testach były rekomendowane tylko Euro NCAP. Dały one jednak bardzo słabe wyniki w testach. Chrysler uważa, że system fotelików jest dostępny jako dodatkowa opcja, ale tylko konsumentom z USA. |
|
1,5 - letniego | Recaro przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Storchenm?hleprzodem do kierunku jazdy |