Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki wykazały dobrą ochronę wszystkich regionów ciała oraz dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom innych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. Samochód został nagrodzony maksymalną liczba punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała , w teście bariery bocznej. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenia przed urazami klatki piersiowej były odpowiednie, przed urazami głowy, brzucha i miednicy dobre. Miejsca i zagłówki zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Model został nagrodzony za dobrą ochronę dziecka 3-letniego w badaniach dynamicznych. W testach zderzenia czołowego ochrona dostarczona dziecku 18-miesięcznemu i 3-letniemu była dobra. Zminimalizowane ryzyko kontaktu z elementami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. Na stałe umieszczone etykiety jasno informują o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów, zapewniając dobrą ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski we wszystkich testowanych obszarach zapewniły słabe zabezpieczenie. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobrą ochronę. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej maska oferowała ochronę ocenioną jako słaba lub marginalna.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu oraz z tyłu. Ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za Safety Assist.