Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia wykazały dobrą ochronę głowy i szyi, ale zabezpieczenie klatki piersiowej okazało się marginalne w przypadku kierowcy oraz pasażera. Sztywne elementy deski rozdzielczej stanowią potencjalne ryzyko obrażeń kolan oraz ud przednich pasażerów. Spark uzyskał maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, ochrona klatki piersiowej była 'wystarczająca', a dla pozostałych obszarów 'dobra'. 'Marginalne' zabezpieczenie szyjnego odcinka kręgosłupa w czasie zderzenia 'od tyłu'.
Na podstawie pomiarów obciążenia manekinów w czasie zderzeń, Spark zdobył maksimum punktów za ochronę 3-latka. W przypadku obu dzieci zastosowano foteliki 'przodem do kierunki jazdy'. Przednie przesunięcie głowy było u obu młodych pasażerów dobrze kontrolowane. W trakcie zderzenia bocznego boki fotelików prawidłowo zabezpieczały dzieci przed urazami. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest do końca jasna. Trwała etykieta ostrzega przed montowaniem fotelika tyłem bez uprzedniej dezaktywacji poduszki.
Zderzak uzyskał maksymalną notę za ochronę nóg pieszego. Jednak przednia krawędź maski oferuje 'słabe' zabezpieczenie i nie uzyskała ani jednego punktu. W większości krytycznych dla głowy dorosłego obszarów maska zapewnia również 'słabą' ochronę.
Spark jest wyposażony w standardzie w urządzenie przypominające o zapięciu wszystkich pasów bezpieczeństwa. ESC nie jest obecnie dostępne we wszystkich wariantach. Chevrolet zapewnia Euro NCAP, że w ciągu 2010 roku będzie ono montowane w niektórych modelach.