Euro NCAP ustalił, że Chervrolet Wolt i Opel Ampera posiadają takie same elemenety instalacji wewnętrznej oraz poziom bezpieczeństwa.
Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Samochód wyposażony jest w poduszki powietrzne. Czytania z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za wyniki testu bariery bocznej oraz testu słupa bocznego, za dobrą ochronę większości obszarów ciała. Miejsca i zagłówki zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu. Bezpieczeństwo elektryczne pojazdu zostało sprawdzone po przeprowadzonych testach, żadne problemy nie zostały odnalezione.
Ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego podczas testów zderzenia czołowego oraz udarności bocznych była dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja dostarczana kierowcy o aktualnym statusie poduszki nie jest wystarczająca. Etykiety umieszczone na stałe informują o niebezpieczeństwie ustawiania fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy w momencie aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak oferuję dobrą ochronę dla nóg pieszego. Maska w większości obszarów, które mogą zostać uderzone przez głowę dziecka zapewniała dobrą ochronę. Frontowa krawędź maski nie zdobyła żadnych punktów, w większości obszarów mogących uderzyć głowę osoby dorosłej, zapewniona ochrona była słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest elementem wyposażenia standardowego. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje wszystkie miejsca.