Szukaj
Chevrolet
Chevrolet
4,2 (2 010 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Chevrolet w pigułce

Chevrolet Matiz 2005

Zderzenie czołowe Odchylenie klatki piersiowej manekina pasażera zapiętego w pasy było większe niż kierowcy, pomimo iż były wyliczone na dorosłą osobę. Budowa wnętrza sugerowała potencjalne niebezpieczeństwo dla kolan i stóp dla kierowcy i pasażera. Ochrona dolnej części nóg kierowcy była słaba. Boczne uderzenie Nacisk na klatkę piersiowa kierowcy przy bocznym uderzeniu wykazał niemożliwe do zaakceptowania ryzyko zagrożenia życia. Wynik finałowa gwiazdka dla dorosłego użytkownika to uderzenie ukośne. Ochrona dzieci Foteliki montowane Tylem do kierunku jazdy nie mogą być umieszczane na przednim siedzeniu, nie ma możliwości wyłączenia poduszki pasażera. Naklejki ostrzegające przed tym są zgodne z wymaganiami Euro NCAP. Punkty mocowania ISOFIX na tylnej kanapie nie są oznaczone wystarczająco by zadowolić Euro NCAP Ochrona pieszych Nadwozie nie otrzymało żadnych punktów w tym teście
Ogólne dane auta
Klasa Auta najmniejsze
Nadwozie 5-drzwiowy hatchback
Masa 815 kg
Uśrednione wyniki testu
Bezpieczeństwo dorosłego
Potrącenie pieszego
Bezpieczeństwo dziecka

Ochrona przy uderzeniach

Ochrona kierowcy

zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba
Szczegóły testu
Zderzenie czołowe 9 pkt (56%)
Zderzenie boczne 8 pkt (50%)
Potrącenie pieszego 13 pkt (46%)
Bezpieczeństwo dziecka 30 pkt (70%)
Uśredniony wynik zderzeniowy 55 %
Wyposażenie samochodu
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa
Przednia poduszka powietrzna kierowcy
Przednia poduszka powietrzna pasażera
Boczne poduszki powietrzne na ciało
Boczne poduszki powietrzne na głowę
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy
ISOfix przednie
ISOfix tylne
Zabezpieczenie dziecka
1,5 - letniego Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy
3,0 - letniego Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy

Zdjęcia

Chevrolet Matiz