Zderzenie czołowe
Odchylenie klatki piersiowej manekina pasażera zapiętego w pasy było większe niż kierowcy, pomimo iż były wyliczone na dorosłą osobę. Budowa wnętrza sugerowała potencjalne niebezpieczeństwo dla kolan i stóp dla kierowcy i pasażera. Ochrona dolnej części nóg kierowcy była słaba.
Boczne uderzenie
Nacisk na klatkę piersiowa kierowcy przy bocznym uderzeniu wykazał niemożliwe do zaakceptowania ryzyko zagrożenia życia. Wynik finałowa gwiazdka dla dorosłego użytkownika to uderzenie ukośne.
Ochrona dzieci
Foteliki montowane Tylem do kierunku jazdy nie mogą być umieszczane na przednim siedzeniu, nie ma możliwości wyłączenia poduszki pasażera. Naklejki ostrzegające przed tym są zgodne z wymaganiami Euro NCAP. Punkty mocowania ISOFIX na tylnej kanapie nie są oznaczone wystarczająco by zadowolić Euro NCAP
Ochrona pieszych
Nadwozie nie otrzymało żadnych punktów w tym teście
Ogólne dane auta |
Klasa |
Auta najmniejsze |
Nadwozie |
5-drzwiowy hatchback |
Masa |
815 kg |
Uśrednione wyniki testu |
Bezpieczeństwo dorosłego |
|
Potrącenie pieszego |
|
Bezpieczeństwo dziecka |
|
Ochrona kierowcy
zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba
Szczegóły testu |
Zderzenie czołowe |
9 pkt (56%)
|
Zderzenie boczne |
8 pkt (50%)
|
Potrącenie pieszego |
13 pkt (46%) |
Bezpieczeństwo dziecka |
30 pkt (70%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy |
55 % |
Wyposażenie samochodu |
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka |
1,5 - letniego |
Britax-Römer BabySafe
tyłem do kierunku jazdy
|
3,0 - letniego |
Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy
|