Szukaj
Chevrolet
Chevrolet
4,2 (2 010 ocen)
Wybierz inną markę
Polecamy
Chevrolet w pigułce

Test euroncap Chevrolet Malibu 2.4 LTZ, LHD

Chevrolet Malibu 2.4 LTZ, LHD
2011
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
4-drzwiowy kabriolet
Klasa auta:
Duże auta rodzinne
Masa auta:
1605 kg
Wynik testu
94%
Ochrona dorosłego
83%
Ochrona dziecka
57%
Zabezpieczenie przechodnia
71%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

34 pkt | 94 %

Podczas testu zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę kierowcy, wykazując doskonałą ochronę wszystkich obszarów ciała. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Chevrolet pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących różne miejsca z tyłu. Podczas testu bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W cięższym teście słupa bocznego , ochrona brzucha oceniona została jako marginalna. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.

Uderzenie przodem
15,5pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto
8,0pkt
Zderzenie ze słupem
7,0pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
3,3pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

41 pkt | 83 %

Podczas zderzenia czołowego ochrona była dobra. Wyniki testu bariery bocznej wykazały odpowiednia ochronę dla dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na umieszczanie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System jednak nie został nagrodzony. Informacja dostarczana kierowcy została uznana za niewystarczającą i nie spełniała wymogów Euro NCAP. Umieszczone na stałe informacje o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika, w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera, są jasne.

Bazowa ocena auta
6,0pkt
Wydajność
11,1pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Baby-safe
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 18 miesięcy
Dziecko 18 miesięcy
Wydajność
11,6pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Duo Plus
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Dziecko 36 miesięcy

Niechronieni użytkownicy drogi

20 pkt | 57 %

Zderzak przedni zapewnił dobrą ochronę dla większości badanych obszarów ciała, miejscami jednak słabą. Frontowa krawędź maski zapewniała w przeważającej mierze słabą ochronę. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska przewidziała dobrą ochronę. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była dobra, miejscami słaba.

Głowa
14,7 pkt
Miednica
1,8 pkt
Nogi
4,0 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

5 pkt | 71 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypomnienia o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu. System jest dostępny dla miejsc z tyłu jako opcja. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla modelu.

Ogranicznik prędkości
0,0 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
2,0 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer