Podczas testu zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę kierowcy, wykazując doskonałą ochronę wszystkich obszarów ciała. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Chevrolet pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących różne miejsca z tyłu. Podczas testu bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W cięższym teście słupa bocznego , ochrona brzucha oceniona została jako marginalna. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas zderzenia czołowego ochrona była dobra. Wyniki testu bariery bocznej wykazały odpowiednia ochronę dla dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na umieszczanie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System jednak nie został nagrodzony. Informacja dostarczana kierowcy została uznana za niewystarczającą i nie spełniała wymogów Euro NCAP. Umieszczone na stałe informacje o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika, w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera, są jasne.
Zderzak przedni zapewnił dobrą ochronę dla większości badanych obszarów ciała, miejscami jednak słabą. Frontowa krawędź maski zapewniała w przeważającej mierze słabą ochronę. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska przewidziała dobrą ochronę. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była dobra, miejscami słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypomnienia o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu. System jest dostępny dla miejsc z tyłu jako opcja. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla modelu.