Zderzenie czołowe
Czoło kierowcy ominęło poduszkę i zdeformowało górna cześć kierownicy. Dolna cześć kierownicy została zniekształcona przez kontakt z klatką piersiowa. Uszkodzenia dokoła drzwi kierowcy sugerują, ze nadwozie otrzymało największe uderzenie, jakie jest w stanie wytrzymać. Wnętrze kabiny okazało się potencjalnie niebezpieczne dla kolan i stop kierowcy i pasażera
Boczne zderzenie
Ochrona Klatki piersiowej oceniona słabo.
Ochrona dzieci
Głowa 3 letniego dziecka przemieszczała się o 550mm w zderzeniu czołowym, czyniąc możliwym spotkanie z elementami wnętrza samochodu. Zamontowanie fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu jest niemożliwe, ponieważ poduszka nie może być wyłączona. Punkty mocowania ISOFIX na tylnej kanapie nie były wystarczająco oznaczone
Ochrona pieszych
Zderzak nie otrzymał żadnych punktów za ochronę dolnych części nóg.
Ogólne dane auta |
Klasa |
Auta najmniejsze |
Nadwozie |
5-drzwiowy hatchback |
Masa |
1038 kg |
Uśrednione wyniki testu |
Bezpieczeństwo dorosłego |
|
Potrącenie pieszego |
|
Bezpieczeństwo dziecka |
|
Ochrona kierowcy
zderzenie boczne
dobra
wystarczająca
marginalna
słaba
bardzo słaba
Ochrona pieszego
dobra
wystarczająca
marginalna
Szczegóły testu |
Zderzenie czołowe |
6 pkt (38%)
|
Zderzenie boczne |
11 pkt (69%)
|
Potrącenie pieszego |
11 pkt (39%) |
Bezpieczeństwo dziecka |
26 pkt (60%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy |
50 % |
Wyposażenie samochodu |
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka |
1,5 - letniego |
Britax-Römer Cosy-Tot
tyłem do kierunku jazdy
|
3,0 - letniego |
Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy
|