Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1905 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Twarde elementy struktury deski rozdzielczej zagrażają kolanom i udom zarówno pasażera jak i kierowcy.
Captiva uzyskała maksimum punktów podczas testów uderzenia bocznego i zderzenia ze słupem. Jednak w przypadku tego ostatniego ocena została obniżona o 1 pkt, ponieważ przednia poduszka nie rozwinęła się do końca.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
Potrącenie pieszego | 17 pkt (61%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 77 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Captiva uzyskała maksimum punktów za ochronę nóg pieszego jaką zapewnia odpowiedni zderzak. Niestety przednia krawędź maski nie uzyskała już ani jednego. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna nie może być wyłączona, więc fotelik nie powinien być używany tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu pasażera. Etykieta ostrzegająca przed taką czynnością nie jest dostępna w każdym europejskim języku. Mocowania ISOFIX nie zostały wystarczająco jasno opisane. |
|
1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |