W teście zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud. Chevrolet pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony dla pozostałych pasażerów zajmujących różne miejsca. Test bariery bocznej wykazał dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała – model zdobył maksymalną liczbę punktów. W poważniejszym teście słupa bocznego czujniki na manekinach wykazały marginalną ochronę obszarów klatki piersiowej. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
W teście bariery bocznej ochrona, zarówno dziecka 3-letniego jak i niemowlaka była dobra. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawiania fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacje o aktualnym statusie poduszki powietrznej dostarczana kierowcy nie jest wystarczająca – system nie został nagrodzony. Infromacje o niebezpieczeństwie wynikającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka, względem aktywnej poduszki powietrzej pasażera są jasne. Ochrona pieszego Frontowa krawędź maski dostarcza słabą ochronę dla nóg pieszego. W większości obaszrów, mających duże szanse uderzyć głowę dziecka, maska zapewniła dobrą ochronę. Jednak w obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej maska zapewniłą słaba ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności oraz system przypominający o zapięciu pasów dla wszystkich miejsc są standardowymi elementami wyposażenia. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.