Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 1134 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Uszkodzenie struktury i spoin dowiodło, że karoseria została przeciążona, jest niestabilna. Przesunięcie kierownicy grozi obrażeniami głowy oraz klatki piersiowej kierowcy, a tylne przesunięcie bocznej belki jest wręcz niedopuszczalne. Nacisk powodowany przez pasy bezpieczeństwa jest stanowczo zbyt duży, powoduje śmiertelne niebezpieczeństwo. W rezultacie ocena ochrony dorosłego pasażera/kierowcy jest marna, tylko jedna gwiazdka. Elementy deski rozdzielczej zagrażają kolanom i udom zarówno kierowcy i pasażera. Brak punktów za osłonę kostek i stóp.
Poduszka pasażera może być wyłączona by umożliwić umieszczenie fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak przycisk dezaktywujący nie jest wystarczająco oznaczony, brak kontrolki informującej o statusie poduszki. Informacje o mocowaniach ISOFIX na tylnych siedzeniach niedostateczne.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 3 pkt (19%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 19 pkt (68%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 73 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |