Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | sedan |
Masa | 1490 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Po zderzeniu tylko minimalne zniekształcenie karoserii, a drzwi kierowcy można było normalnie otworzyć. Podwójne poduszki powietrzne, ograniczniki napięcia pasów i stabilna struktura spisały się dobrze, redukując nacisk na klatkę piersiową i nogi manekina. Widoczne są starania o ochronę kolan kierowcy i pasażera. Podłoga została nieco uszkodzona. Miękka wyściółka oraz system automatycznego wyłamywania pedałów wyeliminowały zagrożenie obrażeniami stóp.
Imponujący system zabezpieczeń zawiera wbudowane poduszki powietrzne na ciało i głowę, które chronią również pasażerów na tylnych siedzeniach. Prawie maksymalna liczba punktów.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 16 pkt (100%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 4 pkt (14%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 72 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Auto uzyskało tylko 4 na 36 możliwych punktów. W małym stopniu przednia krawędź maski chroni głowę dorosłego i dziecka przy potencjalnym zderzeniu. Zderzak i maska nie zapewniają ochrony: marny rezultat dla nowego modelu. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Auto posiada wyłącznik przedniej poduszki powietrznej pasażera, a status "off" wyświetla dioda obok lusterka. "Dzieci" właściwie chroniły foteliki Fair Bimbo Fix z mocowaniami ISOFIX. Do bocznej poduszki powietrznej pasażera przymocowano etykietę ostrzegającą, a na szybie - nalepkę. Nalepka nie jest wystarczająca prztwierdzona i nie ostrzega - wg standardów NCAP - przed ryzykiem umieszczania fotelika na siedzeniu pasażera przy włączonej poduszce. |
|
1,5 - letniego | Fair BimboFix Type II tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Fair BimboFix Type IItyłem do kierunku jazdy |