Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Roadstery |
Nadwozie | kabriolet |
Masa | 1400 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | - |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Poduszki powietrzne chronią głowę kierowcy, ale wpływ pasów bezpieczeństwa na klatkę piersiową jest nieco wysoki. Drzwi kierowcy zostały tak zaprojektowane by wyginały się do tyłu, jednak jedna z belek została skręcona w kierunku progu. Ostatecznie karoseria pozostała stabilna po zderzeniu. Zarówno pasażer jak i kierowca ryzykują poważne uszkodzenia nóg ze strony kolumny kierowniczej i deski rozdzielczej.
Poduszka kierowcy zapewnia ochronę głowy i klatki piersiowej w zderzeniu bocznym. Podczas zderzenia ze słupem poduszka rozwija się całkowicie do momentu kontaktu z głową, jej końcowa część wystaje za otwarte okno. Podczas gdy głowa kierowcy nie ma kontaktu ze słupem, wątpliwa okazuje się ochrona obszaru pasażera. Jednakże Audi informuje, że system poduszek powietrznych spełnia wymogi Stanów Zjednoczonych. Wreszcie mimo poduszek, kierowca ponosi ryzyko obrażeń klatki piersiowej.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 1 pkt (50%) |
Potrącenie pieszego | 0 pkt (0%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 25 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ochrona oferowana pieszemu była fatalna: samochód nie uzyskał żadnych punktów ani gwiazdek. EURO NCAP stwierdza, że Audi powinno zwiększyć wysiłki na tym ważnym polu. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Audi TT jest dwuosobowe oraz ponieważ auta są testowane z zajętymi przednimi siedzeniami nie było miejsca na fotelik. Jednak poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona dzięki przyciskowi w desce rozdzielczej. Dioda ostrzegawcza jest umieszczona pomiędzy siedzeniami i z tyłu drążka zmiany biegów. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |