Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 2195 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Niewystarczająco trwałe spoiwo zaowocowało złamaniem podłogi. Zaobserwowano przerwy szwów związane z ochroną przeciwogniową i wadą spawu w podłodze oraz jej połączeniem z przednią poduszką powietrzną. Audi poinformowało, że zwiększyło kontrolę w tej części produkcji, ale samochód stracił punkty w tym obszarze. Obudowa deski rozdzielczej wykazała potencjalne ryzyko obrażeni kolan i ud kierowcy.
Q7 uzyskało maksimum punktów w testach dotyczących zderzenia bocznego.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 15 pkt (54%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 77 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksimum punktów za ochronę jaką wykazuje dla nóg pieszego. Jednakże przednia krawędź maski nie uzyskała żadnych punktów. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Audi Q7 zostało nagrodzone maksymalną liczbą punktów za ochronę w tym polu zarówno w zderzeniu czołowym jak i uderzeniu bocznym. Fotelik montowany tyłem do kierunku jazdy nie powinien być używany na przednim siedzeniu pasażera ponieważ tutaj przednia poduszka powietrzna nie może być wyłączona. Etykiety ostrzegające przed takim stosowaniem nie spełniły standardów EURO NCAP. |
|
1,5 - letniego | Fair G 0/1 przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Fair G 0/1przodem do kierunku jazdy |