Przedział pasażerski e-tron pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Audi pokazało, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona była dobra dla wszystkich krytycznych obszarów ciała obu manekinów. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona była dobra i samochód zdobył maksymalną ilość punktów. Natomiast w bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, odczyty dotyczące ściśnięcia żeber manekina wykazały słabą ochronę klatki piersiowej, z dobrą ochroną pozostałych obszarów ciała. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, również wykazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Będący standardowym wyposażeniem, autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach przy niskich prędkościach, kiedy często dochodzi do urazów kręgosłupa szyjnego, unikając lub łagodząc kolizje we wszystkich sprawdzanych scenariuszach.
W próbie zderzenia czołowego, e-tron zapewnił dobrą lub wystarczającą ochronę dla wszystkich obszarów ciała manekina dziecka 6-cio i 10-cio letniego. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona była dobra dla wszystkich obszarów i samochód zdobył maksymalną ilość punktów w tej próbie. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Wszystkie typy fotelików dla których e-tron jest zaprojektowane, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
Ochrona zapewniona dla głowy potrąconego pieszego była dobra lub wystarczająca na prawie całej powierzchni maski, z bardzo słabymi rezultatami odnotowanymi jedynie na podszybiu oraz słupkach przednich. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego. Ochrona miednicy była bardziej zróżnicowana, z obszarami dobrej i bardzo słabej ochrony. System AEB jest zdolny do wykrywania niechronionych użytkowników drogi, tak samo jak innych pojazdów i wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach reakcji na pieszych i rowerzystów.
System AEB wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach działania przy prędkościach pozamiejskich. Standardowy system asystenta prędkości, obejmuje sterowany manualnie ogranicznik prędkości. Dodatkowa funkcja informowania o ograniczeniach prędkości jest dostępna jako opcja. Funkcja ta rozpoznaje ograniczenia prędkości i informuje o nich kierowcę. Asystent pasa ruchu pomaga uniknąć niezamierzonej zmiany pasa ruchu oraz może interweniować w bardziej krytycznych sytuacjach. Przednie i tylne siedzenia są wyposażone w przypomnienie o pasach bezpieczeństwa.