Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Ciśnienie w poduszce powietrznej okazało się zbyt niskie, co uniemożliwiło skuteczną ochronę głowy. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. W cięższym teście słupa bocznego czujniki badające kompresję żeber wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej, pozostałe części ciała były dobrze lub odpowiednio zabezpieczone. Fotele i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja, działa głównie przy niskich prędkościach charakterystycznych dla jazdy w mieście. Ze względu na opcjonalność, funkcjonalność systemu nie podlegała ocenie.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak przełącznik poduszki powietrznej jest opcją, nie podlegał ocenie. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego odnotowaną we wszystkich obszarach. Przednia krawędź maski oferowała głównie słaby poziom ochrony miednicy we wszystkich testowanych obszarach. Model wyposażony jest w aktywną maskę, która unosi się w momencie uderzenia pieszego minimalizując ryzyko uszkodzenia ciała. Testy wykazały, że system działa stabilnie dla szerokiego zakresu prędkości oraz różnych postur pieszych. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego, słaba ochrona została odnotowana w obszarach sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja, oczekuje się jednak, że jest dopasowany do większości sprzedawanych samochodów i spełni wymogi EuroNCAP. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja, działa głównie przy niskich prędkościach charakterystycznych dla jazdy w mieście. Ze względu na opcjonalność, funkcjonalność systemu nie podlegała ocenie. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla modelu.