Przedział pasażerski A6 pozostał stabilny w próbach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Audi pokazało, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerów o odmiennej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia czołowego ze sztywną barierą na pełnej szerokości, napinacze pasów bezpieczeństwa oraz ograniczniki obciążenia przy przednich oraz tylnych siedzeniach, zapewniły dostateczną ochronę klatki piersiowej. Ochrona pozostałych krytycznych obszarów ciała była dobra. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra. W bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako mierna - w oparciu o odczyty bocznego ściśnięcia żeber manekina. Ochrona pozostałych obszarów ciała była dobra. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń również wykazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB), wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach przeprowadzonych przy niskich prędkościach, typowych dla ruchu miejskiego, gdzie często dochodzi do urazów kręgosłupa szyjnego.
W próbie zderzenia czołowego, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra, z wyjątkiem szyi 10-letniego dziecka, dla którego odczyty z manekina dotyczące sił działających na szyję, wykazały mierną ochronę. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Wszystkie typy fotelików dla których A6 zostało zaprojektowane, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
A6 posiada aktywną maskę dla zapewnienia dodatkowej ochrony pieszego. Czujniki wykrywają kiedy pieszy został potrącony, a siłowniki podnoszą maskę, aby zapewnić większy prześwit do twardych elementów w komorze silnika. Audi pokazało, że system działał pewnie i zdecydowanie dla pieszych o zróżnicowanej posturze i w zakresie różnych prędkości, więc samochód został przetestowany z maską w podniesionej pozycji. Dobre lub dostateczne wyniki zostały odnotowane na prawie wszystkich sprawdzanych miejscach. Zderzak zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę nóg pieszego, z dobrymi wynikami odnotowanymi we wszystkich sprawdzanych miejscach. Ochrona miednicy była zróżnicowana. System AEB jest zdolny do wykrywania szczególnie narażonych użytkowników drogi, takich jak piesi i rowerzyści. W próbach funkcjonowania, system wykazał się dobrą skutecznością działania, unikając lub łagodząc skutki kolizji w prawie wszystkich próbach.
System AEB wykazał się dobrą skutecznością działania w próbach przy prędkościach pozamiejskich. Będący standardowym wyposażeniem asystent prędkości zawiera ogranicznik prędkości. Bardziej zaawansowany system, który rozpoznaje lokalne ograniczenia prędkości i prezentuje je kierowcy jest dostępny jako opcja, nie zawarta w tej ocenie. Przypomnienie o pasach bezpieczeństwa jest standardowym wyposażeniem dla przednich i tylnych siedzeń. Asystent pasa ruchu pomaga kierowcy utrzymać samochód na pasie ruchu, ale jest również zdolny do interwencji w sytuacjach zagrożenia.