Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Luksusowe auta |
Nadwozie | sedan |
Masa | 1540 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Nadwozie uległo minimalnej deformacji, a drzwi kierowcy mogły być otwarte w normalny sposób. Podwójne poduszki powietrzne i napinacze pasów z ogranicznikami napięcia tworzą system ochrony klatki piersiowej i nóg kierowcy.
Dzięki wbudowanym poduszkom powietrznym chroniącym klatkę piersiową i głowę, również pasażerów, ochrona przed uderzeniem bocznym robi wrażenie. Maksimum punktów w testach.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 3 pkt (11%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 69 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ochrona pieszego wypadła wyjątkowo marnie. Tylko dwa punkty przedniej części auta chronią głowę dziecka i dorosłego. Zderzak i krawędź maski są bardzo "nieprzyjazne" dla innych użytkowników drogi. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączana dzięki przyciskowi lub wyłączona na stałe na zlecenie posiadacza. W obydwu przypadkach widoczna jest informacja na desce rozdzielczej. |
|
1,5 - letniego | Fair BimboFix Type II tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Fair BimboFix Type IItyłem do kierunku jazdy |