Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 0 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Zaobserwowano mało istotne wgniecenie w przedziale pasażerskim podczas testów. Regulowane poduszki powietrzne oraz pasy bezpieczeństwa skracają czas dopasowania siedzeń oraz ograniczają drastyczność skutków uderzenia. W tym wypadku, zarówno kierowca jak i pasażer są dobrze chronieni.
A4 uzyskało maksimum punktów w testach tego rodzaju.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 14 pkt (88%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 41 pkt (95%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 82 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego, jednak przednia krawędź nie zdobyła ani jednego. Maska została oceniona w przeważającym stopniu źle za niską ochronę głowy przechodnia. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Audi A4 zdobyło komplet punktów za ochronę dziecka 1,5-rocznego i 3-letniego. Badania były oparte na testach wpływu uderzenia na manekiny dzieci. Nie ma etykiety jasno ostrzegającej przed niebezpieczeństwem używania fotelików tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu pasażera, ale możemy zauważyć oznaczenia mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach. |
|
1,5 - letniego | Bobsy G0/1 tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Bobsy G0/1tyłem do kierunku jazdy |