Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości , ochrona kierowcy była dobra dla wszystkich obszarów ciała. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej, ochrona tego obszaru była wystarczająca. Ochrona klatki piersiowej pasażera zajmującego miejsce z tyłu była marginesowa, innych obszarów ciała - dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki odczytujące kompresję żeber wskazały marginesową ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Niezależny awaryjny układ hamulcowy jest standardowym elementem wyposażenia.
Wyniki testu zderzenia czołowego pokazały dobrą ochronę zarówno dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego. W związku z tym model zdobył maksymalną liczbę punktów. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku foteliki dla dzieci.
Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają gdy pieszy został uderzony i system uruchamia podnoszenie maski, stwarzając więcej odstępu pomiędzy powierzchnią maski, a twardą strukturą w komorze silnikowej. Testy wykazały, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości oraz postór pieszych. Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego, ochrona miednicy była marginesowa, miejscami dobra. System niezależnego awaryjnego układu hamulcowego rozpoznaje pieszych jak również inne samochody. Euro NCAP rozpocznie ocenę tej funkcjonalności w 2016 więc system obecnie nie został nagrodzony.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia, razem z systemem przypominającym o zapięciu pasów, który obejmuje wszystkie miejsca. Niezależny awaryjny układ hamulcowy działa poprawnie przy różnych prędkościach i wypada dobrze w testach Euro NCAP. Ogranicznik prędkości jest standardowym wyposażeniem podczas gdy funkcja informowania o ograniczenia prędkości jest opcją, która nie spełniała warunków do uzyskania oceny. Szacuje się, że nie zostanie sprzedana jej wystarczająca liczba. System ostrzegający o odjeździe pojazdu jest dostępny jako opcja, ale ze względu na szacowaną niską liczbę sprzedaży nie został zakwalifikowany do oceny.