Zanotowano minimalne zniekształcenie kabiny pasażerskiej podczas zderzenia czołowego. Czas uruchomienia poduszek powietrznych i stopień amortyzacji pasów bezpieczeństwa dopasowują się do rozmiarów pasażera oraz skali uderzenia. W tym przypadku kierowca i pasażer byli dobrze zabezpieczeni. A4 uzyskało maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. Podczas zderzenia ze słupem zarówno klatka piersiowa jak i pozostałe części ciała są bezpieczne. Zagłówek dobrze chroni przed uszkodzeniami szyjnego odcinka kręgosłupa.
A4 zdobyło maksimum punktów za ochronę 1,5-rocznego oraz 3-letniego dziecka na podstawie pomiarów obciążeń manekinów. Brak etykiet ostrzegających przed niebezpieczeństwem umieszczania dziecka w foteliku tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Plusem jest obecność mocowań ISOFIX i ich prawidłowe oznaczenie.
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego, ale przednia krawędź nie zdobyła ani jednego punktu. Maska została oceniona w przeważającej mierze bardzo słabo, jeśli chodzi o zabezpieczenie głowy przechodnia.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich modeli A4. Oba przednie pasy bezpieczeństwa wyposażono w system przypominający o zapięciu, który spełnia wymogi Euro NCAP.