Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera zajmującego miejsce z przodu. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pozostałym pasażerom, różnych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. Samochód uzyskał maksymalną liczbę punktów w teście bariery bocznej. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenie przed urazami klatki piersiowej kierowcy ocenione zostało jako odpowiednie. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Oba manekiny uzyskały odpowiednią ochronę podczas wpływu czołowego oraz bocznego. Minimalizujący przy tym ryzyko uszkodzeń ciała elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. System informujący kierowcę o aktualnym statusie poduszki powietrznej nie daje jasnej informacji, za co system nie otrzymał nagrody. Umieszczone na stałe, na osłonach przeciwsłonecznych etykiety jasno informują o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. W obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka oraz głowę osoby dorosłej zderzak również otrzymał maksymalną liczbę punktów. Jednak w obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub głowę osoby dorosłej maska oferowała ochronę kiepską lub marginalną.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia pojazdu I spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa jest standardem i obejmuje wszystkie miejsca. Obecnie ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla modelu.