Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud przednich pasażerów. Dodatkowe testy potwierdziły taki sam poziom ochrony pasażerów różnych rozmiarów siedzących w różnych pozycjach. W czasie zderzenia bocznego nacisk na żebra manekina spowodował 'marginalną' ocenę ochrony, pomimo obecność poduszki powietrznej. W przypadku zderzenia ze słupem ochrona okazała się być na poziomie 'wystarczającym', ten typ zderzenia jest poważniejszy niż boczne. Zabezpieczenie przed urazami szyjnego odcinka kręgosłupa było 'marginalne'.
Na podstawie pomiarów obciążenia manekinów w czasie testów dynamicznych, A1 otrzymało maksimum punktów za ochronę 3-latka. Przednie przesunięcie głowy podczas zderzenia czołowego w przypadku obu kategorii wiekowych (3-latka i 1,5-rocznego dziecka) nie było nadmierne. 'Dzieci' były również prawidłowo chronione przez foteliki w trakcie zderzenia bocznego. Przycisk dezaktywujący poduszkę powietrzną pasażera jest dostępnych jako wyposażenie opcjonalne. Testowany egzemplarz nie był wyposażony w ten przycisk, trudno więc o pełną ocenę. Jednak informacja zawarta w instrukcji wykazuje niejasną informację o statusie poduszki. System nie spełniłby wymagań EURO NCAP. Etykieta ostrzegająca przed używaniem fotelika tyłem bez unieruchomieniem poduszki również jest niejasna i nietrwale przymocowana.
A1 otrzymało komplet punktów za ochronę nóg pieszego ze strony zderzaka. Jednak przednia krawędź maski została oceniona na 'słabo' prawie we wszystkich testowanych obszarach. W przypadku maski dobra ocena ochrony dla krytycznych dla głowy dziecka pól. Tylko 'słaba' jeśli chodzi o dorosłego.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich wariantów. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa również w standardzie i w pełni odpowiada wymogom EURO NCAP, za co A1 otrzymało komplet punktów.