Przedział pasażerski Giulietty pozostał stabilny w próbie zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wskazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Alfa Romeo pokazała, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony dla pasażerów o różnej posturze, siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako słaba dla tylnego pasażera, bazując na ściśnięciu klatki piersiowej oraz obciążeniu części ramiennej pasa bezpieczeństwa. Ochrona szyi manekina kierowcy, została również oceniona jako słaba. W próbie bocznego zderzenia z barierą, zamontowana w fotelu poduszka chroniąca tułów, nie została odpalona poprawnie i utknęła za elementami wykończenia. Nie wpłynęło to negatywnie na odczyty z manekinów, ale obniżenie oceny zostało nałożone na wszystkie obszary chronione przez poduszkę: tułów, podbrzusze oraz miednicę, a ochronę oceniono jako wystarczającą. Jako że ta sama poduszka powietrzna jest przeznaczona do zapewnienia ochrony w próbie bocznego zderzenia z słupem, kary zostały nałożone również w tym teście. Próby przeprowadzone na przednich fotelach i zagłówkach wykazały dobrą ochronę przeciwko urazom kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Niestety, geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała bardzo słabą ochronę kręgosłupa szyjnego.
W próbie zderzenia czołowego, odczyty z manekinów wskazały słabą ochronę szyi 10-letniego manekina i mierną ochronę szyi oraz klatki piersiowej 6-letniego manekina. W próbie bocznego zderzenia z przeszkodą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika zwróconego tyłem do kierunku jazdy. Niestety, docierająca do kierowcy informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej nie była wystarczająco czytelna i system nie został doceniony. Z tego powodu, instalacja uniwersalnego fotelika, montowanego za pomocą pasów bezpieczeństwa, została uznana ze nieudaną. Giulietta nie posiada miejsc kompatybilnych z i-Size i nie zaliczyła prób dla tego typu fotelików.
Ochrona zapewniona dla głowy potrąconego pieszego była zróżnicowana, z przybliżeniu równą ilością obszarów dobrej i bardzo słabej ochrony. Ochrona zapewniona dla nóg pieszego była dobra, natomiast ochrona miednicy była zróżnicowana.
Giulietta posiada przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich oraz tylnych miejsc i żadnego inne wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa ocenianego przez Euro NCAP.