Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 1552 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Euro NCAP zezwoliło na powtórzenie testów zderzenia czołowego po tym, jak źle dopasowano pasy bezpieczeństwa pasażera. Alfa Romeo sprawdziło wszystkie auta od początku produkcji i usunęło usterkę prowadzącą do błędu. Poduszka powietrzna chroni kolana i uda kierowcy. Brak niebezpiecznych elementów deski rozdzielczej pozwala na zabezpieczenie kolan i ud pasażera.
Tylne drzwi pasażera otworzyły się w trakcie testów, za co ocena auta została obniżona.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 9 pkt (32%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 40 pkt (93%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 75 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak nie uzyskał ani jednego punktu za ochronę pieszych. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona by umożliwić zamontowanie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o stanie poduszki jest za mało jasna by spełnić standardy Euro NCAP. Mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach nie zostały wystarczająco oznaczone. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plusprzodem do kierunku jazdy |