Elektryczna Mazda MX-30
Dane techniczne Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
automatyczna CVT 1 stopniowa FWD
Moc silnika
107 kW
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
140 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
35 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
5.8 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
10.2 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
16.5 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
200 km
Średni maksymalny zasięg
180 km
SUV Facelifting Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
automatyczna CVT 1 stopniowa FWD
Moc silnika
107 kW
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm
Prędkość maksymalna
140 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.7 s
Pojemność baterii brutto
35 kWh
Czas ładowania: stacja szybkiego ładowania
5.8 h
Czas ładowania: gniazdko 3F
10.2 h
Czas ładowania: gniazdko 1F
16.5 h
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
200 km
Średni maksymalny zasięg
180 km
SUV Plug-In 0.8 e-SKYACTIV R-EV 170KM 125kW
bezstopniowa 1 FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
125 kW przy 4700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
260 Nm
Prędkość maksymalna
140 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
9.1 s
Pojemność baterii brutto
17 kWh
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Mazda MX-30
4,5
~Adam
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Samochód w wersji Kanjo, czyli środkowa opcja wyposażenia; posiada wszystko, co potrzebne do szczęścia, łącznie z super świecącymi reflektorami LED, aktywnym tempomatem i różnymi asystentami jazdy.
Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne; auto bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach, zrywne (jak to elektryk) stabilne na zakrętach, bardzo komfortowo wybiera nierówności. Fotele nad wyraz wygodne, dobrze podpierają ciało w zakrętach,...
4,5
~Adam
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Samochód w wersji Kanjo, czyli środkowa opcja wyposażenia; posiada wszystko, co potrzebne do szczęścia, łącznie z super świecącymi reflektorami LED, aktywnym tempomatem i różnymi asystentami jazdy.
Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne; auto bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach, zrywne (jak to elektryk) stabilne na zakrętach, bardzo komfortowo wybiera nierówności. Fotele nad wyraz wygodne, dobrze podpierają ciało w zakrętach,...
4,2
~Marcin Gostyński
Mazda MX-30
SUV Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Zbyt mała pojemność baterii, co bardzo obniża ocenę, szczególnie stresujące to jest zimą przy niskich temperaturach gdzie dogrzewanie akumulatora, ogrzewania kabiny , szyb oraz np siedzeń, nawiewu klimatyzacjii , oporu toczenia opon zimowych,które są niezbędne do bezpiecznej jazdy sprawność akumulatora gwałtownie spada powodują bardzo niski zasięg przy pobieranej energii rzędu 30KW tj ok 110 km.Stanowczo za mało , zbyt duże ograniczenia...