Elektryczne Audi Q8
Dane techniczne Audi Q8
Q8-e 3.0 55 381KM 280kW
automatyczna tiptronic 8 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
280 kW
Maksymalny moment obrotowy
600 Nm
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.8 s
Pojemność baterii brutto
17 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
44 km
Q8-e 3.0 60 462KM 340kW
automatyczna tiptronic 8 stopniowa AWD quattro Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
340 kW
Maksymalny moment obrotowy
700 Nm
Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.4 s
Pojemność baterii brutto
17 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
44 km
e-tron 95kWh 340KM 250kW
automatyczna 1 stopniowa AWD Quattro
Moc silnika
250 kW
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.0 s
Pojemność baterii netto
95 kWh
Pojemność baterii brutto
89 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
491 km
Średni maksymalny zasięg
450 km
Średni minimalny zasięg
410 km
e-tron 114kWh 408KM 300kW
automatyczna 1 stopniowa AWD Quattro
Moc silnika
300 kW
Maksymalny moment obrotowy
664 Nm
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.6 s
Pojemność baterii netto
106 kWh
Pojemność baterii brutto
114 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
582 km
Średni maksymalny zasięg
525 km
Średni minimalny zasięg
481 km
e-tron Sportback 95kWh 340KM 250kW
automatyczna 1 stopniowa AWD Quattro
Moc silnika
250 kW
Maksymalny moment obrotowy
664 Nm
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.0 s
Pojemność baterii netto
89 kWh
Pojemność baterii brutto
95 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
505 km
Średni maksymalny zasięg
455 km
Średni minimalny zasięg
415 km
e-tron Sportback 114kWh 408KM 300kW
automatyczna 1 stopniowa AWD
Moc silnika
300 kW
Maksymalny moment obrotowy
664 Nm
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.6 s
Pojemność baterii netto
106 kWh
Pojemność baterii brutto
114 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
600 km
Średni maksymalny zasięg
575 km
Średni minimalny zasięg
487 km
SQ8 e-tron 106kWh 503KM 370kW
automatyczna 1 stopniowa AWD Quattro
Moc silnika
370 kW
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.0 s
Pojemność baterii netto
106 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
491 km
Średni maksymalny zasięg
450 km
Średni minimalny zasięg
410 km
SQ8 e-tron Sportback 106kWh 503KM 370kW
automatyczna 1 stopniowa AWD Quattro
Moc silnika
370 kW
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.0 s
Pojemność baterii netto
106 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
491 km
Średni maksymalny zasięg
450 km
Średni minimalny zasięg
410 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny Audi Q8
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie...
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie...
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie...