Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring III Sedan 2.0i 16V 156KM 115kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 156 KM (115 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wentylacja i ogrzewanie - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,6
~Piotr
Chrysler Sebring III
Sedan 2.0i 16V 156KM 115kW
Posiadam Chrysler'a Sebring III Sedan w wersji Limited. Muszę przyznać, że na początku sceptycznie podchodziłem do tego samochodu zważywszy na podejrzanie dobrą cenę aut na rynku wtórnym. Jest to mój pierwszy Chrysler i od razu się w nim zakochałem. Auto zdecydowanie zbudowane jest w celu tzw. 'cruisingu' a nie szaleńczej jazdy po ostrych zakrętach. Miałem okazję testować inne podobne auta (Ford Mondeo MK4, Skoda Superb III) i muszę powiedzieć, że Sebring wypada na ich tle znakomicie. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie średnio 9L/100KM przy normalnej jeździe (silnik 2.0 156KM benzyna), klimatyzacja automatyczna bez zarzutu no i świetny aczkolwiek nie doceniony na europejskim rynku zestaw audio BOSTON PREMIUM, który w moim odczuciu jest o klasę lepszy od słynnego BOSE. Do wad zalicza się na pewno dość duża grubość słupków przedniej szyby oraz to że znalezienie europejskiej wersji tego auta z czujnikami cofania jest bardzo trudne (istnieje możliwość instalacji takich czujników na własną rękę lub w wyspecjalizowanym serwisie), a z racji tego, że auto jest dosyć duże warto zaopatrzyć się w takie rozwiązanie lub nawet kamerkę cofania by uniknąć 'przycierek' parkingowych. Podsumowując: Dla osób szukających auta na co-dzień jak i w dłuższą trasę - SZCZERZE POLECAM!
3,5
~Szymon
Chrysler Sebring III
Sedan 2.0i 16V 156KM 115kW
Chrysler Sebring III Sedan