Szukaj

Informacje o BMW X5 G05

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Najnowsze BMW X5 jest czwartą odsłoną dużego SUV-a z Bawarii. Pierwsza generacja zadebiutowała w 1999 roku, a głównym projektantem był Chris Bangle. Wymiarowo, „x-piątka” jest dłuższa o 36 mm, szersza o 66 mm i wyższa o 19 mm od poprzednika, a jej dokładne wymiary to 4922 mm x 2004 mm x 1745 mm. Zwiększył się także rozstaw osi do 2975 mm (+42 mm). Producent obiecuje bardziej przestronne wnętrze oraz większą przestrzeń ładunkową. Nowe BMW X5 G05 może stać nawet na 22-calowych kołach.

czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 G05 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X5 G05

Liczba ocen: 27
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Andrzej
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.
5,0
~Andrzej
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.
5,0
~Andrzej
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
X5 G05 z 2 litrowym dieslem to bardzo miłe zaskoczenie wszystkie zmiany w porównaniu do modelu F 15 całkowicie pozytywne. Zmienione zawieszenie sprawiło, że samochód prowadzi się rewelacyjnie, zmieniona pozycja za kierownicą, poprawiony komfort foteli, 231 konny diesel i 8 biegowa świetnie zestrojona skrzynia biegów doskonale radzi sobie w każdych warunkach. Warto również wspomnieć o doskonałym wyciszeniu i niskim zużyciu paliwa 6,8l/100km trasa. Zamontowano również mnóstwo systemów wspomagających kierowcę co poprawia w znacznym stopniu bezpieczeństwo pasażerów jak i innych uczestników ruchu drogowego. Od wielu lat jeżdżę X5 i uważam , że G05 to wisienka na torcie w porównaniu do poprzedników.

Raporty spalania BMW X5 G05

Liczba raportów: 50
Średnie spalanie dla BMW X5 G05
7,3 – 18,7
l/100 km
7,6 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
BMW X5 G05
SUV Plug-In 3.0 45e 394KM 290kW
Auto duże, swoje musi dostać. Przyśpieszenie rewelacyjne. W trasie w trybie ADAPTIVE i podaniu adresu do nawigacji umie rozkładać energię el. na całą trasę. Przy całkowicie rozładowanym akumulatorze ( tym dużym - dojazd pokazuje 0 -1 km) jazda miejska (wykorzystywanie hybrydy - oszczędna) około 7 l. Jazda z pełna mocą agresywna bez baterii okolice 12-13 l Jazda autostradowa ( na niemieckiej autostradzie) spalanie też około 13-14l/100 km Ogólna średnia po 20000km - 7l/100km i około 8 kWh (przejazd na prądzie i dojazdy, zjazdy, hamowanie około 9000km)
9,0
BMW X5 G05
SUV 2.0 25d 231KM 170kW
Na mieście przy normalnej jeździe 8,5-9l nie jest problemem. Na trasie do 120km/h -do 9 litrów, 140-150 na tempomacie 10L, jednak powyżej 160 robi się 11-13 L. Na razie przy przebiegu 10.000 km jedyna usterka po myjni, często pokazuje błąd kamery cofania, po wyschnięciu ok. Bardzo słabe hamulce jak na tak ciężki samochód, niestety wzmocnione hamulce nie mieszczą się do felg 19. Co jakiś czas same zmieniają się ustawienia na wyświetlaczu i trzeba na nowo ustawiać. Poza tym auto ok, mam porównanie z 3,0D i nie ma dużej różnicy.
10,7
BMW X5 G05
SUV 3.0 30d 265KM 195kW
Silnik całkiem żwawy, głównie przy prędkościach do 160kmh powyżej 160kmh już bez szału. Po 10tys km mam średnie spalanie 10,5 l/100km. Głównie miasto i autostrady/trasy szybkiego ruchu. Przy tempomacie na 160kmh spalanie 11-12l. Przy przepisowej +10kmh jeździe po krajówkach/miasteczkach można zejść poniżej 8l. Tryb żeglowania bardzo cenię, start&stop nie używam. Bak w porównaniu do F15 o ok 5l mniejszy. Wystarcza średnio na przejechanie 750km. W mieście ok. 650km. Wg mnie przy różnicy w zakupie rzędu 6k PLN. ciekawa alternatywa jest 40i z o wiele bardziej dynamicznym silnikiem, większym zakresem obrotów i elastycznością. A przy różnicy 2l/100km w spalaniu to będzie mój typ na kolejne auto. 45e zapowiada się jeszcze ciekawiej przy założeniu że po mieście jeździmy na prądzie za grosze a w trasie mamy prawie 400KM pod pedałem
BMW X5 G05