Szukaj

Informacje o Audi Q8 SUV

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Tzw. SUV coupe wyprodukowany w Ingolstadt na rynku zmierzy się przede wszystkim z BMW X6. Audi Q8 ma 4,99 m długości, 2 m szerokości i 1,7 m wysokości, a więc w przeciwieństwie do tego, co wskazuje nazwa jest krótszy, niższy, ale szerszy od popularnego SUV-a Q7.
 

Audi Q8 SUV – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 13,3 m
Promień skrętu 6,65 m
Długość 4986 mm
Szerokość 1995 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2190 mm
Wysokość 1705 mm
Rozstaw osi 2995 mm
Rozstaw kół - przód 1679 mm
Rozstaw kół - tył 1691 mm
Zwis przedni 978 mm
Zwis tylny 1013 mm
Prześwit 254 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1044 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 981 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1572 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1559 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1512 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1486 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1755 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 605 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1086 mm
Wysokość bagażnika 751 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1100 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1943 mm

Oceny Audi Q8 SUV

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~grzegorz_g
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Super auto o sportowym wyglądzie i świetnych osiągach a do tego wyjątkowo obszerne i komfortowe w środku. Moim zdaniem najładniejszy suv coupe na rynku pozostający praktycznym rodzinnym autem. Opadajaca linia dachu nie zabiera wiele przestrzeniu bagazowej a na tylnej, regulowanej kanapie moga bardzo komfortowo podrózować 2metrowcy za 2 metrowcami. Silnik o mocy blisko 300 koni (w moim egzemplarzu nawet 314km - sprawdzone na hamowni) ze stałym napędem 4x4 quattro wraz z tylną osią skrętną i pneumatycznym zawieszeniem sprawia, że jazda tym autem sprawia wielką frajdę i nie czuć ani jego masy ani gabarytów. W trybie auto lub komfortowym jest komfortowo nawet na 22 calowych felgach a jak chcemy poszarzowac na zakretach skrzynia, zawieszenie i kierownica w tryb dynamic i można testowac niemiecka technologie ;-) Automatyczna skrzynia biegów ma odczuwalne opoznienie, ale można je zmniejszyć w trybie dynamic lub zmieniajac biegi lopatkami. Mild hybrid powoduje, że auto rusza bardziej niż żwawo bez koniecznosci procedury startowej. Auto jest doskonale wyciszone a z dodatkowymi szybami dzwiekoszczelnymi bocznymi i przednią jest wzorem ciszy i przy predkosciach autostradowych i wyższych na niemieckich autostradach z zewnatrz nie dobiegaja zadne dzwieki. Co ciekawe ten 3 litrowy diesel zadowala sie srednio 10,6 l/100 km (spalanie na dystansie 46 000km) a nie mam lekkiej nogi. Zdecydowanie polecam to auto i kompletnie nie rozumiem negatywnych opinii na jego temat. Od dwóch lat zero usterek, silnik nie bierze oleju w ogóle (żadnych dolewek), adblue usprawnione i również nie domaga sie czestego dolewania. Asystenci kierowcy dzialaja pewnie i nienerwowo. Kontrola pasa, aktywny tempomat, który pozwala jezdzic zarowno na autostradach jak i w korkach w miescie aż do calkowitego zatrzymania i ponownego startu bez pomocy kierowcy, asysta w zakretach, asysta na skrzyzowaniach, wykrywanie ruchu poprzecznego z tyłu, wszystko dziala tip top. Szkoda tylko, że chcąc mieć tych wszystkich asystentów nie można wybrać kierownicy ze spłaszczonym wieńcem, która wg mnie wygląda mega kozacko. W zamian wjeżdża pełne ale za to podgrzewane, mięsiste koło kierownicy. Co kto lubi. Z uwagi na 2m szerokości bez lusterek nie jest to auto, którym da sie zaparkować wszedzie. Odradzam ciasne garaże podziemne i parkowanie pod supermarketami, bo inni kierowcy obiją Wam drzwi.
3,8
~Rajab
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Nie kupujcie Q8 bez porządniej jazdy próbnej. Najlepiej weźcie go na testy na kilka dni. To auto bardzo traci przy bliższym poznaniu. Poczytajcie w necie o tak zwanym throttle lag w Q8 - opóźnionej reakcji na wciśnięcie gazu. To największy feler tego pojazdu. Samochód tej klasy nie ma prawa tak jeżdzić. Jest to nie tylko irytujące, ale też niebezpieczne. Szybka zmiana pasa, włączenie się do ruchu, wjazd na rondo - to wyzwania dla tego pojazdu. Naciskasz gaz do dechy i samochód zaczyna się zastanawiać przez 2-3 sekundy czy ruszyć lub czy przyspieszyć. Przez pierwszy tydzień jazdy ciagle komuś wyjeżdzałem przed maskę i generowałem niebezpieczne sytuacje (przesiadłem się z BWM X5 3.0D, które jeżdzi normalnie). Przez takie zestrojenie napędu nie macie poczucia jazdy, względnie mocnym 3-litrowym dieslem. Druga sprawa to system multimedialny i ergonomia jego obsługi. Logika menu, responsywność ekranów dotykowych i ich umiejscowienie - tu jest po prostu słabo. Ciężko trafić w przyciski w czasie jazdy, do tego system wolno działa. Trzecia sprawa, na którą warto zwrócić uwagę to widoczność z miejsca kierowcy. Mała przednia szyba, szerokie słupki oraz małe lusterka nie zapewniają optymalnej widoczności. ale to już drobiazgi. Jako żart można potraktować spryskiwacze przedniej szyby - psikają jak plastikowe jajka wielkanocne, musicie to zobaczyć:) Auto ma także zalety. W sumie trzy - jest bardzo dobrze wyciszone, ma bardzo przestronną kabinę i komfortowe zawieszenie. Niestety kupiłem je bez jazdy próbnej, tylko dlatego, że było dostepne od ręki, a na BMW musiałbym czekać ponad rok - nie popełnijcie mojego błędu. To moje pierwsze Audi i zapewne ostatnie...
2,9
~Anty Q8
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Samochód robi wrażenie WOW ale wyłącznie na tych, którzy nie użytkowali tego samochodu na co dzień. Auto jeździ tak tzw. taczka, właściwości jezdne na poziomie Jeep-a Grand Cherokee (tylko Jeep jest o połowę tańszy). Podczas jazdy po drogach, gdzie nawierzchnia jest 'łatana', gdzie są koleiny samochodu po prostu nie idzie utrzymać na pasie, rzuca się jak przysłowiowa ryba bez wody. Właściwości jezdne = D R A M A T !!!!! Jeżeli ktoś się przesiądzie do tego czegoś z Poloneza, zapewne będzie zadowolony, natomiast przesiadając się do Q8 z A6 allroad C7 można nabawić się wyłącznie nerwicy i depresji. Obsługa poprzez ekrany dotykowe to nie pomyłka - to skrajna ULTRA pomyłka !!!!!! Osobiście uważam że auto nie warte 0,5 mln PLN. Zanim to kupicie, weźcie to auto co najmniej na weekend na jazdy testowe, ja niestety kupiłem tą taczkę emocjami :-( Ogólnie - Osobiście nie polecam tego samochodu !

Raporty spalania Audi Q8 SUV

Liczba raportów: 24
Średnie spalanie dla Audi Q8 SUV
11,1
l/100 km
8,9 – 9,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Może to wywoła uśmiechy na twarzach czytających, ale nauczyłem się jeździć ekonomicznie. Trzeba wielu lat aby do tego dojść. Unikam gwałtownych przyspieszeń, podczas przespieszania delikatnie ujmując gazu wymuszam zmiany biegów na niższych obrotach, do skrzeżowań staram dojeżdżać się hamując biegami i tak, aby trafić w miarę możliwości na zmianę z czerwonego na zielone bez zatrzymywania auta do zera. Okazuje się że wszędzie dojeżdżam w tym samym czasie niż gdy kiedyś jeździłem agresywnie...No i jakoś mandatów od kilku lat nie płacę...Średnie spalanie z ostatnich 28000km to 6,5 l/100km. Po ostatnim wyzerowaniu jak na razie 5.7 l. Dodam, po autotuningu silnika spalanie spadło ok. 0.5l /100km
14,2
Audi Q8
SUV 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Ktoś kto pisze że to pali 11 litrów to chyba widział to auto tylko w gazecie. Przy normalnej jeździe w mieście 15-16 l min udało mi się 13,8 l co prawda auto nowe i mam nadzieję że potem będzie lepiej… Fakt jest też taki iż świetnie przyspiesza i pięknie brzmi ale pali w pydę
8,4
Audi Q8
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Irytujący system mildhybrid, w miescie srednio 9,5 l, na autostradzie ok 8,5-9,5 … spokojna jazda droga krajowa można zejsc ponizej 7.
Audi Q8 SUV

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.