Szukaj

Informacje o Audi Q8 (SQ8)

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Audi Q8 to bardziej sportowe wcielenie flagowego SUV-a z Ingolstadt, modelu Q7.
Audi Q8, jak żaden inny SUV produkowany przez koncern z Ingolstadt, emanuje sportową dynamiką i prestiżem. Prawie 3 metry rozstawu osi sprawiają, że samochód ten oferuje przestronne wnętrze, bijące na głowę bezpośrednich konkurentów pod względem najważniejszych wymiarów, w tym długości wnętrza i miejsca nad głową.

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Audi Q8 (SQ8)

Liczba ocen: 18
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
Średnie spalanie dla Audi Q8
11,3 – 22,2
l/100 km
8,8 – 15,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Może to wywoła uśmiechy na twarzach czytających, ale nauczyłem się jeździć ekonomicznie. Trzeba wielu lat aby do tego dojść. Unikam gwałtownych przyspieszeń, podczas przespieszania delikatnie ujmując gazu wymuszam zmiany biegów na niższych obrotach, do skrzeżowań staram dojeżdżać się hamując biegami i tak, aby trafić w miarę możliwości na zmianę z czerwonego na zielone bez zatrzymywania auta do zera. Okazuje się że wszędzie dojeżdżam w tym samym czasie niż gdy kiedyś jeździłem agresywnie...No i jakoś mandatów od kilku lat nie płacę...Średnie spalanie z ostatnich 28000km to 6,5 l/100km. Po ostatnim wyzerowaniu jak na razie 5.7 l. Dodam, po autotuningu silnika spalanie spadło ok. 0.5l /100km
14,2
Audi Q8
SUV 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Ktoś kto pisze że to pali 11 litrów to chyba widział to auto tylko w gazecie. Przy normalnej jeździe w mieście 15-16 l min udało mi się 13,8 l co prawda auto nowe i mam nadzieję że potem będzie lepiej… Fakt jest też taki iż świetnie przyspiesza i pięknie brzmi ale pali w pydę
17,9
Audi Q8
SQ8 4.0 TFSI 507KM 373kW
Minimalne spalanie: w przedziale 60-80km/h na drodze krajowej raczej w korku, dotaczanie do rond, świateł itp. Średnie spalanie: raczej miasto, korki, remonty, dojazd obwodnicą oraz jazda w trasie 90-130kmh Maksymalne spalanie: miasto piz** na łopatkach do końca, strzelanie z wydechu itp. + trasa A lub S, non-stop pedał w podłodze, hamowania z 280km/h licznikowego do ok. 90km/h (tir lub wolna osobówka na lewym pasie) do zagotowania hamulców i dolewki oleju co kilka tys km :-)
Audi Q8