Szukaj

Informacje o Audi Allroad C5 4.2 V8 300KM 221kW 2002-2005

Lata produkcji: 2002 – 2005
Segment: Wyższa klasa średnia
Model typu crossover będący połączeniem kombi wyższej klasy średniej (segment E) oraz crossovera SUV (segment I). Produkcja Audi Allroad rozpoczęła się w 1999 roku. Dla niemieckiej marki był to debiut w segmencie aut terenowych, choć od początku Allroad jest tylko uterenowioną wersją modelu A6. W ofercie Audi wypełnia lukę między większym SUV-em Q7 i mniejszym Q5, stanowi też opcję pośrednią między Q7 i modelem A6 Avant. Od 2006 roku dostępna jest druga generacja auta, nazwana A6 Allroad Quattro. Model nie jest oferowany w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław
Ciekawy wariant w przypadku wyboru któregoś z terenowych aut Audi. Przede wszystkim zgrabniejszy i mniej efekciarski od Q5 i Q7. Tylko z drugiej strony, dlaczego tak podobny do Avanta? ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla zamożnych grzybiarzy albo wędkarzy. Jak w dowcipie: milioner jedzie na ryby swoim złotym Allroadem, wyjmuje złotą wędkę i na złoty haczyk łapie złotą rybkę. Patrzy od niechcenia i chce wrzucić z powrotem do wody gdy ryba zaskoczona krzyczy: „Hej czekaj, a trzy życzenia?”. Bogaty wędkarz jeszcze bardziej znudzony: „No dobra, czego chcesz?”. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2005 roku
Pojemność skokowa 4172 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 300 KM (221 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 3000-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 40
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84,5 x 93 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Usterki Audi Allroad C5

Liczba wpisów: 10
Zawieszenie peumatyczne.
  • Audi Allroad C5
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Tak 16
Nie 3
zawiesznie............ moze i supe sprawa ta peumatyka:):) ale te plastikowe pałeczki ustalające wysokość zawieszenia połaczone z układem czujnika to pomyłka:(:(:( jak można zastosować cos tak bardzo prymitywnego:(:(:(( wypadają z czujnika zacinaja sie:( sterownik waruje:(:( ) wielki minus tego sposobu rozwiązania, wiosną przemysle cos lepszego i może im wysle rozwiązanie do konstruktorów przeciez to allroad ma byc gniotsa nie łamiotsa:):):) pozdrawiam jesli ktos ma problem z zawiecha pisać a pomoge:):)
24 komentarze
kucanie przodu
  • Audi Allroad C5 2.5 V6 TDI 180KM 132kW 2000-2005
  • zawieszenie
Witam, pisze poraz pierwszy jestem włascicielem audi a6 allroad 2.5tdi 180km, i zauwazylem ze auto ma problemy z zawiszeniem, czyli pneumatyka,. sam przod kuca a tył jest normalnie, nie wiem c\\o jet p[rzyczyna usterki, czytałem troche mna forum ze to wina pomp[y, czy czyujnika jakiegos lub rozdzielacza , jezeli ktos wie od czego mam zaczac zeby na narazic sie na koszty prosze o podpowidz, dziekuje. prawdopodobnie uszkodzone cos z pnematyki
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Prędkościomierz.
  • Audi Allroad C5
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 5
Wypinanie się kostki prędkościomierza, trudność zlokalizowania usterki, gdyż komputer nie zapisuje błędu, a prędkościomierz raz chodzi (wtedy wszystko gra), a raz nie chodzi (i tylko wtedy wyskakuje błąd).
Audi Allroad C5