Szukaj

Informacje o Audi A7 I A7 Sportback

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Auta luksusowe

Luksusowy model o nadwoziu pięciodrzwiowego coupe, klasyfikowany pomiędzy segmentem E (wyższa klasa średnia) i segmentem G (auta sportowe). Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. A7 uważany jest za kontynuatora tradycji legendarnych modeli 100 (w szczególności 100 C1 Coupe) i 200. Samochód bazuje na prototypie Audi Sportback concept, zaprezentowanym w 2009 roku. Zbudowano go na płycie podłogowej Volkswagen Group o nazwie MLB. Dzieli ją między innymi z Audi A8 i Q5.

czytaj więcej
Powagosław

Z profilu odrobinę przypomina Porsche Panamera, tył ma w sobie coś z ducha Lamborghini. Nie, to nie zarzuty, raczej spostrzeżenia potwierdzające aspiracje Audi związane z tym samochodem. Całkiem uzasadnione, skądinąd.

~Powagosław
Luzacjusz

Są dwa typy słynnych gitarowych solówek. Jedne mają cię oszołomić i rzucić na kolana, żebyś prosił o litość (np. Steve Vai). Ale ja wolę Briana Maya i jego harmonie, które wydobywa z instrumentu. Taka harmonia jest też w sylwetce A7. Nie oszałamia, nie rzuca na kolana, ale przyjemnie rozbrzmiewa w duszy humanisty.

~Luzacjusz

Audi A7 I A7 Sportback – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4969 mm
Szerokość 1911 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2139 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2914 mm
Rozstaw kół - przód 1644 mm
Rozstaw kół - tył 1635 mm
Zwis przedni 936 mm
Zwis tylny 1119 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1028 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 944 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1452 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1421 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 535 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 916 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1197 mm
Wysokość progu załadowczego 689 mm
Drzwi tylne - szerokość 915 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Audi A7 I A7 Sportback
11,9 – 12,1
l/100 km
7,3 – 8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TDI 313KM 230kW
Auto rewelacja. Jestem bardzo zadowolony serwis jak a6 jesli mowimy o olejach filtrach czy hamulcach a komfort wyzszy przy 265km/h nic nie szumi slychac praktycznie opony. Dodam ze auto bezwypadkowe a przebieg 205000km. Jedynie w czym ustepuje A6 z tym silnikiem to naglosnienie bose niby tak samo glosniki graja a jest ciszej szczegolnie na tylnej kanapie. Jak do tad zadnych napraw nie bylo robionych z wyjatkiem aktywnego wydechu do ktorego dostawala sie woda i zardzewial. Ale nie jest to potrzebne kazdemu. Mozna by wiele pisac o pozytywach tego auta szczegolnie o sylwetce i bardzo bogatym wyposazeniu. Zdziwil mnie tez fakt ze w takim aucie sa zaslepki w klamkach ktore odpowiadaja za komfortowy dostep, a tej funkcji auto ktore nie kosztowalo prawie pol miliona nie posiada to samo tyczy sie audi a6 sa male prostokacik w klamkachi jednak one moga okazac sie zaslepkami. Szkoda ze samemu nie mozna aktualizacji robic map a takze systemu MMI jest to mozliwe ale skomplikowane. Reszta to czysta przyjemnosc moc jest odczuwalna szczegolnie podczas ostrego ruszania z miejsca. Roznica na sporcie jest dosc mocno zauwazalna szczegolnie przy zmianie biegow obrotomierz dochodzi do 5tys obrotow. U mnie nie ma ogranicznika predkosci nie rozpoznaje braku zapiecia pasow i kierowcy i pasazera za to gasnie po otwarciu drzwi kierowcy zawsze. Takie zabezpieczenie podobno dociagi drzwi ciche nie jak w bmw kamery przod i tyl tez lepszej jakosci niz w bmw. Warto dolozyc i zdecydowac sie na zakup wersji wlasnie 313KM.
12,8
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TFSI 310KM 228kW
Auto mam już ponad 5 lat. Średnia to ok. 11 litrów, z czego 95% to autostrada lub dojazd do pracy (15km po ładnej niemieckiej landówce). Po mieście typu Wrocław spokojnie 15-17/ i nie ma szans by zejść poniżej. Co do dynamicznej i ostrej jazdy... Spali tyle ile wlejesz.
12,7
Audi A7 I
A7 Sportback 3.0 TFSI 300KM 221kW
Autko na trasie oszczędne trasa 650km w PL średnia prędkość od 50/120km/h w DE tempomat 160km całości z trasy 8l tyle samo palił i 3.0tdi ta sama trasa i ta sama prędkość,natomiast w mieście zależy jak się bawi,normalna jazda do 13,zabawa pod czerwone pole 17/20,serwis drogi ogólnie jak to auto klasy premium i V6 Polecam
Audi A7 I A7 Sportback