Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czy podstawowy silnik benzynowy 2.0 TFSI 180KM jest w stanie zapewnić rozsądne minimum w tym aucie? Jak najbardziej tak! Moc nie wydaje się duża, ale motor przyjemnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma wyczuwalną rezerwę mocy. Do tego już od samego dołu bierze się do akcji. Wariant 2.8 FSI trzeba wkręcać pod czerwone pole obrotomierza, żeby poczuć 204KM, ale różnica w stosunku do wersji 180KM i tak na drodze nie będzie wielka. Za to pod względem wydanych pieniędzy już tak. Hybrydowy 2.0 TFSI Hybrid 245KM jest raczej ciekawostką, a koneserzy osiągów powinni sięgnąć po 3.0 TFSI 310KM. To taki przedsmak sportowych S6 i RS6. Diesle też są niezłe. 2.0 TDI 177KM w zupełności wystarczy podczas codziennej jazdy, a prawdziwą frajdę na drodze serwuje 3.0 TDI 204-313KM. Aksamitny dźwięk, kultura pracy i osiągi idealnie ze sobą tu współgrają, szczególnie we flagowej wersji.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglÄ…daÅ‚o jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykÄ™ tego modelu, mówiÅ‚o siÄ™: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosÅ‚y pazury. I ciÄ…gle to jest Audi. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów

Wady

- Silnik - Widoczność - Wyciszenie
Åšrednie spalanie dla Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
Samochód sprowadzony z Francji, jeżdżę nim od 4 miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Biorąc pod uwage, że nie można ufać przebiegom na liczniku, chociaż wyświetla 160tys km postanowiłem wymienić wszystkie podstawowe rzeczy tj. Olej + filtry, olej w skrzyni biegów, kompletny rozrząd - ceny części i serwisu na przyzwoitym poziomie. Jeżeli chodzi o spalanie to codzienne dojazdy do pracy 100km w 2 strony (70% trasa 30% miasto) wychodzi około 5,5 l ON /100km - wynik z wyświetlacza jak i dystrybutora paliwa. Najmniejsze uzyskane spalanie na trasie to 5,1l ON/100km (droga krajowa, prędkości 80-120km/h). Autostrada (140-160km/h) spalanie 5,8-6 l ON /100km. Pełen ogień na autostradzie (180-200km/h) około 7,3 l ON/100km
6,8
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
pozytywne zaskoczenie. najwyzsze spalanie w miescie (15km w 45 min) z funkcja start-stop to 10l. przecietne spalanie w miescie to 7,5l. W okresie ferii przy braku korków do osiagniecia 6,8. Trasa przy tempomacie na poziomie 130km=6,5l (pelne obciazenie auta: 4 os + bagaze).
6,3
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
auto jest bardzo ekonomiczne. Przy oszczędnej jeździe wychodzi na prawdę 5 l / 100 km. Robę trasę UK-Polska 1600 km 3 razy w tym roku i mimo prędkośći 200 km/h na niemieckich autostradach auto spala ok 100 l ropy na 1600 km! czyli 6.25l/100km przy na prawdę dużych prędkościach. Passat palił prawie 7 przy prędkościach do 160km/h maks

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiÄ…zany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiÄ…zany
20 komentarzy
Audi A6 C7 Limousine