Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Stelvio SUV Facelifting 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Średniej wielkości crossover SUV (segment I; grupa premium) produkowany od 2017 roku. Pierwszy samochód w tej klasie Alfa Romeo, pomijając terenowy model Matta z lat 50. Początek prac nad SUV-em włoskiej marki datuje się na rok 2003, kiedy zaprezentowano prototyp o nazwie Kamal. Stelvio zbudowano na płycie podłogowej Giorgio, którą dzieli z modelem Giulia. Usportowiona wersja auta nosi nazwę Stelvio Quadrifoglio. Nazwa modelu pochodzi od słynnej Przełęczy Stelvio – najwyższej przejezdnej przełęczy we włoskich Alpach Wschodnich.

czytaj więcej
Powagosław

Henry Ford mawiał, że „gdy widzi Alfę Romeo, zdejmuje kapelusz”. W ostatnich latach marka z powodzeniem odbudowuje swój prestiż i Stelvio właśnie dobudował do niego dwa piętra. Warto było czekać.

~Powagosław
Luzacjusz

Przypomnijcie mi, która marka jeszcze nie robi SUV-ów? FSO? Więc darujmy sobie marketingową śpiewkę o tym, że SUV Alfa Romeo to jakiś przełom w motoryzacji. Gdyby Alfa była niemiecką marką, zabrałaby się za niego mniej więcej wtedy, co Porsche, czyli dawno temu. Na szczęście, to ładny samochód, ale parę ładnych w tej klasie już mamy.

~Luzacjusz

Alfa Romeo Stelvio SUV Facelifting 2023 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,7 m
Promień skrętu 5,85 m
Długość 4686 mm
Szerokość 1903 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2163 mm
Wysokość 1693 mm
Rozstaw osi 2818 mm
Zwis przedni 860 mm
Zwis tylny 1008 mm
Prześwit 220 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 525 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,0
~Pomyłka
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2023 2.0 GME Turbo 280KM 206kW
Generalnie ten samochód to duże rozczarowanie. Trudno znaleźć jakąś cechę, która wyróżniałoby to auto in plus. Jeździłem wieloma samochodami, żaden nie był oczywiście idealny, każdy miał jakieś minusy wady jak i zalety ale w Alfie Romeo naprawdę tych wad jest sporo, zalet zaś brak i to jest to rozczarowanie. Po kolei. Zawieszenie - jest tak twarde i sztywne, że kierowca rzuca w środku jak workiem z ziemniakami. Komfortu jest zero, jazda po zwyklej drodze to męka, auto wręcz zniechęca do rozwijania wyższych prędkości największa bajka to całe gadanie o wspaniałym prowadzeniu się auta i konieczności czucia drogi. Samochód jest czuły na boczny wiatr, majta nim na boki jak zabawką i kierowca non stop musi kontrować to w jedna to w druga stronę. Do tego twarde i niewygodne siedzenia (siedzenia sportowe jedne z najgorszych jakie miałem ), po dłuższych trasach wychodzę z samochodu zmęczony i obolały. Nawigacja to totalna porażka, to więcej niż wstyd dla takiej marki. Rozdzielczość zegarów i wskaźników jak w starym IBM. Nagłośnienie jak z lat 80 dźwięk nie ma przestrzeni. Światła bez rewelacji praca asystenta słaba Naprawdę światła w Octavi o3 mojej żony są o generacje wyżej. Skrzynia przeciętną ( podobno genialna , ale tylko podobno ) przy zmianie przełożeń czuć szarpnięcia, zwłaszcza przy redukcji w dół, dojeżdżasz do ronda czy skrzyżowania, odpuszczasz gaz i delikatnie hamujesz i czuć jak za każdym razem skrzynia redukuje w dół i silnik pcha mocniej samochód w przód i musisz mocniej nacisnąć na hamulec, aby utrzymać tempo hamowania. Spalanie bardzo szybko rośnie wraz ze wzrostem prędkości a wmieście tragedia 14 - 18 litra spokojna jazda Generalnie jak napisałem na wstępie, jest to wielkie rozczarowanie. To chyba jest tak, że albo jesteś fanem i łykasz wszystko od Alfy , albo patrzysz na to krytycznie i odkrywasz, że krój jest nagi.
5,0
~Paweł
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2023 2.0 GME Turbo 280KM 206kW
Z przodu z boku z tyłu wygląda genialnie ,wersja Red Tributo Italiano W środku materiały bardzo dobrej jakości ,dobrze spasowane Multimedia płynnie działają,internet mówi że wolne mój ma normalnie działające , nie wiesza się jak Vovlo czy Subaru Może ustawienia w multimediach są minimalne ale jak widzę że Alfa ma tylko to co ma mieć samochód Silnik petarda Spalenie dla mnie nieistotne
4,6
~Maciek
Alfa Romeo Stelvio
SUV Facelifting 2023 2.0 GME Turbo 280KM 206kW
Niesamowite przeżycia podczas prowadzenia tego samochodu, połączone z przepiękną - rzez jasna subiektywnie - linią nadwozia tworzą w moim przypadku efekt doskonały.
Alfa Romeo Stelvio SUV Facelifting 2023