Szukaj

Informacje o Volkswagen T-Roc SUV Facelifting

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 Volkswagen T-Roc to, mały miejski crossover SUV segmentu B (biorąc pod uwagę typ nadwozia – segment I). Jest najmniejszym crossoverem w ofercie Volkswagena, w gamie marki zajmując miejsce poniżej kompaktowego Tiguana. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2014, prototyp noszący nazwę T-Roc Concept (będący połączeniem SUV-a z kabrioletem). Volkswagen T-Roc został zaprojektowany przez Klausa Bischoffa. Model został zbudowany na skróconej modułowej platformie podłogowej VW Group MQB Platform, podobnie jak między innymi Volkswagen Golf siódmej generacji, Audi A3 trzeciej generacji, a także Skoda Karoq. Pod względem stylistycznym auto odwołuje się także do Audi Q2 (tył) oraz Volkswagena Polo (wnętrze).

 

czytaj więcej
Powagosław

Dobry, stylowy design (nieco amerykański z przodu, bardzo niemiecki z tyłu), sporo opcji personalizacji, sporo technologii, zapewne niemało radości z jazdy i wszystko to za duże pieniądze. T-Roc debiutuje w momencie, w którym żywota dokonuje model Scirocco. To nie wina Volkswagena, to nasze oczekiwania.

~Powagosław
Luzacjusz

Nie wiem, jak poradzi sobie w Europie, ale w kraju, w którym wielbi się Golfa, Polo i Passata, potrzebowaliśmy mini SUV-a, który jest Volkswagenem i wygląda jak Volkswagen. Sukces murowany.

~Luzacjusz

Volkswagen T-Roc SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Długość 4236 mm
Szerokość 1819 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2012 mm
Wysokość 1584 mm
Rozstaw osi 2590 mm
Rozstaw kół - przód 1538 mm
Rozstaw kół - tył 1531 mm
Prześwit 161 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1290 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Szerokość bagażnika 1011 mm
Kąt natarcia 17,4 stopnie
Kąt rampowy 13,8 stopnie
Kąt zejścia 19,4 stopnie
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Zadowolony
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Całkiem przyzwoite auto. Świetny do miasta i na trasę po tym jak poprawiono wyciszenie i zmieniono fotele jazda nie meczy tak jak przedtem . Zwrotny, wszędzie się zmieści dobra widoczność. DSG idealne na miasto nie trzeba machać ręką mamy dwa tryby jazdy normal i sport na trasach 120 pali 5,7 W środku trochę ciasny ? to segment B na co liczyć. Przednia część auta wykonana dobrze natomiast tył plastikowy fotele mam z alcantara połączoną z skórą / eco i konkurencja pod względem wygody powinna uczyć się od nich . Łatwo się wsiada i wysiada drzwi otwierają się szeroka a to nie jest normą w wielu markach , Auto prowadzi się świetnie bezpośredni układ kierowniczy daje świetne wyczucie w zakrętach. Bagażnik nie jest ani wielki ani mały to taki średniak w tej klasie aut . Światła bardzo dobre kilka marek ma lepsze ale przytłaczająca część ma gorsze . Wygląd taki jak widać albo się podoba albo nie .
4,9
~Kierowca 2
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto sprawuje się bardzo dobrze i rewelacyjne wyposażenie lub takie jaki ja sobie bym życzył . W dłuższych trasach tempomat jest po prostu super i do tego spalanie na zadowalającym poziomie trasa 60 - 100 5,2 litra przy 120km/h 6 lita w miejskich korkach od 7 do 8 litrów Wentylacja sprawuje się bardzo dobrze, ogrzewanie też działa bardzo sprawnie .Niewątpliwą zaletą jest wysoki komfort podróżowania w trasie czy w mieście nie męczę się co nie jest takie oczywiste wszystkich markach a dla mnie było bardzo istotne i do tego bardzo dobra ergonomia, Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu.
4,9
~Fun
Volkswagen T-Roc
SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Auto jak auto ja wybrałem rozsądkiem przed zakupem byłem pewien że wybiorę Toyotę jednak ostatnie auto z listy to zmieniło , w pewnej kwocie zdecydowałem się na nie i nie żałuję . Bagażnik spory (1,5 ma podwójną podłogę ) Silnik elastyczny z umiarkowanym apetytem na paliwo DSG to nie okropne e-cvt czy EDC . Prowadzenie jak na klasę auta jedno z lepszych tak jak i komfort trasy nie męczą ( a to była jedna z przyczyn która sprawiła że toyota odpadła prowadzenie i brak wyciszenia ) Pozycja za kierownicą B. dobra mało która marka w tego typu autach dba o to ( w pewnej kwocie rzecz jasna ) wyciszenie w FL poprawili jak i materiały wykończeniowe które w poprzedniku były kiepskie . Co do niezawodności znam ludzi co maja już nabite 200- 280 tyś km jak i opinię mechaników więc jedynie co muszę robić to olej co 15 tyś zmieniać ( nie co 30 jak to VW twierdzi ) i niema czego się obawiać szczególności opinii fanatyków innych marek :) zawiść to cześć Polskości ;( .

Usterki Volkswagen T-Roc

Liczba wpisów: 19
Zacinanie się elektrycznej klapy bagażnika
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 8
Samochód z elektrycznie otwierana klapą bagażnika. Po 5x otworzeniu i zamknięciu elektrycznej klapy bagażnika, doszło do jej niedomykania oraz niemożliwe stało się jej otwarcie, uległa zablokowaniu. Nie dało się jej otworzyć zarówno za pomocą sterowania kluczykiem, użyciu klamki w znaczku vw na pokrywie, czy wajchy wmontowanej w drzwiach od strony kierowcy. Po złożeniu siedzeń tylnych udało się otworzyć klapę przy użyciu siły, wypychając ją od wewnątrz podczas elektrycznego otwierania. Usterka wystąpiła po 5 dniach używania samochodu, po przejechaniu 100km. Nowe auto uziemione w serwisie na min 2 dni...
1 komentarz
"Nieprawidłowo wykonane połązenie klejone górnej części tylnego spojlera z częścią dolną"
  • Volkswagen T-Roc SUV 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 7
Pod koniec stycznia br. otrzymałem pismo od Autoryzowanego Dealera VW w Łodzi spółka z o.o. "Bednarek" z informacją, że "w samochodach T-ROC z określonego okresu produkcji, nieprawidłowo wykonane połączenie klejone może spowodować oderwanie się górnej części tylnego spoilera od części dolnej". Firma informuje, że sprawdzanie potrwa od 3 do 5 godzin i prosi o niezwłoczne skontaktowanie się z punktem przyjęcia do serwisu. Auto kupiłem w czerwcu ub. roku a do serwisu mam 350 km w jedną stronę. Zapytałem więc skoro to jest błąd fabryczny to zapewne jest to akcja ogólnopolska, a zatem takie sprawdzanie można zrobić w serwisie oddalonym o 25 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi na mój email, ale ją otrzymam podzielę się jej treścią.
16 komentarzy
Świecący wykrzyknik w trójkącie
  • Volkswagen T-Roc SUV Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW od 2022
  • inne
  • 7 tys. km
Od tygodnia zaświeca się i gaśnie wykrzyknik w trójkącie - auto działa sprawnie. Niby to awaria jakiegoś systemu ale nikt nie wie jakiego. Aż stanę na drodze wezwę assistans to geniusze z serwisu się za to zabiorą.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Volkswagen T-Roc SUV Facelifting