Szukaj

Zużycie paliwa Volvo S60 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Volvo S60

8,7
Volvo S60 II
Sedan 1.6 T3 150KM 110kW
Spalanie nie jest zle. Wydaje się że mogło by być lepiej ale nie zapominajmy że auto do lekkich nie należy. Jedyne gdzie można pooszczędzać to trasa na tempomacie. W mieście i na obrzeżach gdzie jest ograniczenie do 80 prawie nie możliwe pooszczedzac. Nie wiem jak to jest ale w tym aucie nie występuje coś takiego jak średnie dodanie gazu, on prawie za każdym razem reaguje bardzo spontanicznie na chęć przyspieszenia. Nasza wersja była przerobiona przez Polestar więc czuć to jeszcze bardziej. Generalnie zadowolony
14,0
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 T6 DRIVE-E 306KM 225kW
Nie mogłem dodać odpowiedniej opcji, tzn AWD 8 stopniowa skrzynia. Tempomat trasa 120km/h daje 8.9-9 litrów. Po mieście krótkie odcinki w zimie 16l (w lato 14-15; krótkie odcinki czyli delikatnie z gazem, bo na zimnym nie upalamy!). Delikatna dłuższa jazda po mieście 12-13. Trasa 90-100km/h daje wyniki około 7-8l. Upalanie na mieście 20 i więcej. Niestety, Volvo ma bardzo duży apetyt na paliwo, szczególnie po mieście. Skrzynia automatyczna, napęd na 4 koła, 2-litrowa jednostka z turbiną i kompresorem. Wyniki godne S500/550 W222 lub Infiniti FX35/37 i QX70. Auta typu Mercedes W205 C300, RSQ3, S4 B9 palą dużo mniej.
8,4
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Jeśli jedzie się ekologiczne czyli taką prędkością autostrada do 130 i nie zwalnia i rozpędza jednostajną jazdą jest się w stanie zejść do 6,5 l co przy tym silniku naprawdę robi spore wow niewiele osób w to wierzy że potrafi on tak mało spalić owszem jak się bardzo gniecie dynamicznie to spalanie rośnie do 10,6 tyle maxymalnie udało mi się zrobić miasto i co chwilę hamowanie rozpędzanie dynamicznie więc to też jakoś bardzo zły wynik nie jest trzeba pilnować wymian świec itp i nie kupować najtańszych tylko odpowiednie dla danego auta a to oddaje w ekonomii i w pełnym rozrachunku wychodzi taniej niż na tańszych częściach
10,4
Volvo S60 I
Sedan 2.0 T 180KM 132kW
Volvo s60 w tej konfiguracji (poza skrzynią) to skarb. Dynamika i kultura pracy silnika na wysokim poziomie. Jazda tym samochodem po prostu była przyjemnością. Zainstalowanie LPG uatrakcyjniło całość ze względu na bardzo niskie spalanie. Jeździłem tanio, komfortowo i z satysfakcją. Minusem oczywiście skrzynia automatyczna, która wymagała remontu, który był nieopłacalny. Dlatego nauczyłem się z nią żyć i nawet dało się o niej zapomnieć. Zdecydowanie polecam samochód, chociaz warto pokusić się o manual.
12,3
Volvo S60 I
Sedan 2.3 T5 20V 250KM 184kW
Pali od 10-15 litrów z przewagą trasa , 250 koni daje radę na płynną jazdę ,automat jak to automat ma lekkiego móła przez 1 sek ale po paru dniach idzie się przyzwyczaić ,spalanie nie z komputera a z km przejechanych na pełnym zbiorniku Trasa 150-160 na h 10 l. Cykl mieszany przy lekkiej jeździe 12-13 l ... powyżej 160 trasa 15 l. Auta nie męczę ale poniżej 140 w trasie nie schodzę... Pełny bak LPG 40l zawsze zrobię 300 km . Więc ogóle na taką mase i moc 250 koni jest super . Minus tego auta to mega mało miejsca z tyłu na kanapie ,bardzo małe tylne drzwi tylne ,przeszkadza przy wkładaniu fotelików ora dzieci ...straszna widoczność do tyłu przy parkowaniu i strasznie duży promień skrętu ...jak w łodzi
7,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Volvo S60 bi-fuel - CNG Nie ma możliwość wybrać CNG, dlatego wpisuje jako benzyniaka bo spalanie CNG jest podobne do benzyny. Autem zrobiłem jakieś 30tyś. km wiec jakiś pogląd jest. Niestety nie wiem ile pali maksymalnie bo nie jeżdżę nim po mieście, ale mieszana jazda - spalanie jest pomiędzy 7,5-8m3 gazu, przy normalnej jeździe oscyluje bardziej kolo 7,5m3. Do zbiornika mieści się około 23m3 i udaje się zrobić między 300 a 320km. Pierwszy rekord w trasie na 23m3 - 370km, a drugi 31m3 - 520km (aczkolwiek mogło być zatankowane 31,7m3) w każdym bądź razie też spalanie oscylowało kolo 6m3 - była to sama trasa bez większego bagażu, jedna osoba i prędkość max 110. Jeśli chodzi o spalanie samochodu z takim silnikiem i komfortem jazdy to ocena na 5 z plusem, jedno co jest moim zdaniem minusem to zbyt mały zasięg i mały bagażnik w sedanie (dlatego są kombi) jeśli był by to zasięg kolo 450km było by super, jednak bak benzyny na 29l często ratuje sytuacje bo wiadomo jak ze stacjami CNG jest w Polsce. przebieg samochodu 370tyś km i trochę oleju przygarnie (około 2/3 miarki na 10tyś km - 5W/30)
10,0
Volvo S60 III
Sedan 2.0 T6 310KM 228kW
Dość dynamiczna jazda w trasie autostradowej11l na 100km. Normalnie, spokojnie po mieście 11l na 100 km. Dynamiczna jazda czy to miasto czy prędkości powyżej 170km/h 13 moze 14 litrów. Przy jezdzie autostrada 110km/h okolo 7 litrów. Jak się ma konie, to je trzeba karmić. Generalnie jako tako
8,6
Volvo S60 III
Sedan 2.0 B5 Mild Hybrid 264KM 194kW
Wynik z ok. 15 tys. km. w proporcjach 60% trasa, 40% miasto to 7.4 l/100km. Biorąc pod uwagę masę samochodu oraz dostępną moc - wynik jak najbardziej świetny, natomiast w mieście praktycznie nie ma szans zejść poniżej 10l/100km.
9,8
Volvo S60 III
Sedan 2.0 T6 310KM 228kW
Na trasie i jeździe do 140 km bardzo fajne spalanie 7,6. Średnio jeżdżę do pracy z miejscowości podmiejskiej do miasta i spalanie oscyluje mi w dwie strony 10 litrów. Zanim wyjadę do miasta mam 8 późnej jeszcze przejazd przez miasto i robi się 10. Same miasto informuje to 12 ;) ale w końcu to jest 310 km. Jest czym jechać…
8,8
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Niewiele osób jest w stanie uwierzyć ale tak ten samochód takie ma spalanie najwyższe jakie udało mi się uzyskać to 10,25 jazda krótkie dystanse i dynamiczna średnie spalanie to wyjazd 500 km średnia prędkość ok 145 jazda nocą autostradami i kręcenie się po mieście a minimalne to wyjazd długa trasa stałą prędkość ok 110na godzinę do Holandii i spowrotem tylko autostrada i tylko jazda w samej benzynie auto od początku w Polsce jestem jego drugim właścicielem
Volvo S60