Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo 440

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 82KM 60kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,6
Deklaracja producenta
7,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 82KM 60kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2

Lista raportów zużycia paliwa (8)

10,1
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
Auto nie zachwyca swoimi osiągami, ale jak się chce i potrafi to można coś z niego wycisnąć. Generalnie nie pali jakiś ogromnych ilośći, gdy jeżdżę tylko po mieście zwykle zamykam się w granicach 11 litrów LPG/100 przy spokojnej jeździe. W trybie mieszanym (pół na pół) schodzę do spalania około 9,5-10 litrów. Przy jeździe tylko na trasie udało mi się zejść do 8 litrów. Autko jest naprawdę fajne w prowadzeniu i dobrze się sprawuje eksploatacyjnie- części może trochę trudniej dostać, ale jak się człowiek postara to wszystko jest do zrobienia. U siebie wymieniłem tylko regulator biegu jałowego ponieważ mi padł. Wraz z robocizną kosztowało mnie to śmieszne pieniądze :)
6,7
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
Nie jest źle, ale mogło by być taniej. Jak pisałem: 8l w mieście, 6l w trasie przy ciężkiej nodze i wyprzedzaniu. Ceny napraw: w moim przypadku chwila własnej pracy, flaszka dla kolegi z garażem i cena części. NO I CHĘĆ! Rozrząd, sprzęgło, pompa wody (nówki oryginalne) z wymiana (rozrządu się nie podjąłem sam robić) 1100zł. Chłodnica (przerobiłem z 1.8 benzyny z Mercedesa) więc 150zł za chłodnicę i chęć oraz drut spawalniczy (nówka oryginał około 450zł). Klocki hamulcowe przód (tył bębny nie ruszane, bo sprawne) około 80zł komplet. Tarcze nie były zdarte. Lakier i blacha + szpachle do gnijących rantów to jakieś 200zł + chęci do roboty (starczyło i na przerysowany błotnik przedni). Ważna sprawa. Silnik 1.6 i 1.8 (kolegi) nienawidząa PB95. Palą chorendalne ilości (nawet 12 litrów na 100km). Warto lać PB98, bo silnik chodzi lepiej, zbiera się ładniej, pali mniej i przede wszystkim auto prowadzi się inaczej.
8,1
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
to ciężki samochód, ale pali normalnie jak na swoją klasę. Gaz znacznie obniża wydatki na paliwo, a pochłania go maksymalnie 11l/100km. Na zbiorniku 42l robię ok.380km. O obiegowej opinii o volvo że części są drogie i trudno je dostać muszę powiedzieć że są wyciągnięte z bajek. Części są tanie i bez problemu je dostałem w sklepach. Klocki przód 35złkpl., szczęki tył 40zł, czujnik powietrza 28zł, tuleje(silenblocki) 20zł 2szt, sworzeń 30zł, końcówka drążka kierowniczego 20zł, łożysko piasty 90zł(z bardzo dobrej firmy, najtańsze już od 40zł) wszystko mówi samo za siebie.
10,2
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
auto przejechało w kraju już ponad 100tys km przez niecałe 3 lata, silnik nie zachwyca osiągami ale zawsze można zredukować i da sie tym pojechać :p jeśli chodzi o ceny części to mit o niedostepności i cenach trzeba w koncu obalić ceny sa śmieszne i wszystko jest z reguły od ręki (Olsztyn)! awaryjność: hmm jak jest dobrze to jest dobrze jak coś sie stanie to kilka rzeczy naraz:p ale co warte podkreślenia sa to małe awarie części eksploatacyjnych (łączniki drążków, szczotki alternatora) przy przebiegu ponad 200tys auto wymagało wymiany alternatory pompy wodnej i pompy wspomagania (wszystkie podzespoły nowe w cenach ok 100zł)! auto zagazowane (instalacja BRC) II generacji trasa prz 100km/h 8 litrów miasto przy średnio lekko cieżkiej nodze :p 12,5! polecam chodź wydaje mi sie że 1.8 jest lepszy wyborem przy opcji zakładania gazu
8,1
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
6,5
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
6,8
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
10,0
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
Volvo 440