Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot Boxer II

Podsumowanie 65 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Peugeot Boxer II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
59,13 zł
9
10,0
64,85 zł
30
11,7
75,78 zł
26

Lista raportów zużycia paliwa (65)

8,5
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
Przy spokojnej jezdzie (90~100 km/h) spala około 8 litrów co jest dobrym wynikiem. na autostradzie jest już gorzej i tam osiagam 13-14 litrów.
12,7
Peugeot Boxer II
Skrzynia pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
troche duzo pali ale i duzy silnik, naparwy drogie zarowno jak przegl;ady w ASO
11,4
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
10,4
Peugeot Boxer II
Furgon 2.2 HDi 120KM 88kW
10L-12L/100KM
10,7
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
trasa: do 100km/h minimum 8,6 l/100km, do ok 130 km/h ok 10.1-10.4 km/h, powyzej 140 km/h nawet i 15 l/100km. Miasto jakby nie liczyc 10.5 l/100km musi sie napic. Wymiana oleju (8 litrow), kpl filtrow to wydatek poza aso prawie 600zl - wiec jest ok. Cale szczescie, ze rozrzad jest na lancuchu. Jesli chodzi o ceny czesci w ASO to jedna wielka porazka - za glupia przeplywke wolaja prawie 800zl a taka sama w aso iveco (silnik 3.0 hdi 157 km to silnik iveco) kosztuje tylko 360zl+20zl montaz (lepiej doplacic z racji, ze to czesc elektroniczna i gwaracnji na nie nie ma w przypadku samodzielnego montazu, jesli montuja oni to jest. Ale sa tez czesci ktore w ASO sa tansze niz w sklepach - np kierunkowskaz w lusterku, w sklepie chcieli mi sprezdac za 170zl, w ASO tylko 100zl. I jedna rada w przypadku cen czesci (niesilnikowych bo jak silnik to aso iveco): przed zakupem zadzwoncie do ASO Peugeot,citroen i fiat, zobaczycie jakie sa rozbieznosci cenowe tej samej czesci ktora i tak jest brana z tego samego magazynu. Chcialem zamontowac halogeny - zadzwonilem do ASO, mowia, ze sie da ale trzeba zmieniac wiazke, ustawienia w kompie, przekazniki, panel sterowania itd... i tylko 2400zl. Sprawdzilem czy mam wiazke - byla. Kupilem halogeny za 140zl/kpl (oryginalne), panel sterowania za 100 zl (wszystkie czesci z allegro), wycialem dwa otwory w zderzaku (byly juz uchwyty do mocowania halogenow), podpialem i dziala. Trzeba bylo zrobic tez odwodnienie przedniej szyby (w zwiazku z tym byla nawet akcja serwisowa) bo woda leciala na silnik co w dalekiej przyszlosci moze skutkowac urwaniem sie wtrysku podczas jego wykrecania. Koszt czesci (uszczelek) i robocizny u czlowieka z ASO (po godzinach) to 100zl.
12,2
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
12,0
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Trasa przy 100km/h - 12l. przy 120km/h - 14l. Miasto - 12l
9,1
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
10,0
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Podana ilość 9l to przy naprawde spokojnej jeździe ale z ładunkiem +/- 1000kg w terenie mieszanym miasto/trasa.Nie nadaje się dla kierowców z ciężką nogą bo wyciśnięcie z niego 12-14l/100km to małe piwo przy prędkościach powyżej 120km/h . Silnik 3.0 idealny do przewozu ciężkich towarów materiały budowlane itd .Co istotne spalanie diametralnie spada po przejechaniu 15-20km silnik musi się naprawde dobrze rozgrzać. Jakość wykonania wnętrza taka jak cena za 67000 netto(listopad 2009) nie ma co oczekiwać wykończenia jak w mercedesie. Jak ktoś ciężko pracuje to musi dużo zjeść. L3H2
12,1
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Pali tyle ile mu sie wleje do baku!!spalanie można sprawdzić na prędkościomierzu jaką prędkoscia jedziesz tyle pali,nie trzeba przełączać na komputer,strasznie paliwożerny!!!silnik nowej generacji,ale strasznie duzo potrzebuje paliwa.Fakt ,ze jest bardzo żwawy i silny,nie straszne mu góry i zaczepiona przyczepa.Dobra cena w porównaniu z konkurencją.Zobaczymy jak bedzie jeździł po przejechaniu 300.000 km.
Peugeot Boxer II