Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot Boxer II

Podsumowanie 26 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Peugeot Boxer II 3.0 HDi 157KM 115kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
73,05 zł
19
10,9
70,83 zł
1
13,4
87,07 zł
3
12,8
83,39 zł
3
-
-
0
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (26)

10,7
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Mało awaryjny, jak na tak duży motor nie pali dużo, chyba że ktos go katuje.
13,3
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Te 10 litrów mało realne, czasami komputer pokaże tą dychę z hakiem ale na kotko, zwykle 12-14 litrów, gdyby ktoś chciał poszaleć na autostradzie, chociaż nie ma jak bo u nas jest to czołg z izotermą, to może spalić i te 16-18 litrów, spalanie podaje według komputera.
10,5
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
palanie przy oszczędnej jeździe 9,2l/100 dynamiczna( a tak jeżdżę) 11.8/100
10,7
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Konstrukcyjnie bo jakościowo ZŁOM
10,6
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Rewelacja. Bardzo dynamiczny, elastyczny. Do prędkości 110 na godzinę wzrost spożycia paliwa przy dużym obciążeniu auta ledwo widoczne.
12,5
Liczba komentarzy: 1
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Nadmienie iz jest to pojazd z silnikiem 180 KM (Euro 5), zabudowa plandeka , kabina sypialna na dachu. Teraz kilka slow o tych pojazdach : Z racji tego , iz na Firmie mam ich 8 opisze kazdego po kolei. Nie wiem jak wypadaja inne auta, ale mam 2 Renowki Mastery w ktorych oprocz przegladow nie robimy nic. Nie ukrywam m ze auta srednio robia ok 800 km/ dziennie. Boxer nr1 : Przebieg 230.000km naprawy : 360km (spalona swieca zarowa) - za naprawde zaplacilem 360zl, zenada..., przebieg 112 000 km - wymiana podkladek pod amortyzatory + przednich lozysk (koszt ok 3000 zl) , 190 000km - wymiana sondy lambda (auto unieruchomione w Szwajcarii), 230 000km wymiana turbiny (auto unieruchomione w Danii) Boxer nr 2 przebieg 120 000km. Naprawy : 71 000 km wymiana turbiny , 95 000km wymiana elektrozaworu turbiny m 112 000km wymiana kolejnej turbiny (auto unieruchomione w Niemczech) Boxer nr3 78.000 km naprawy : 2000 km wyciek plynu wspomagania ukl. kier. (wymiana opaski...), 75 000km - wymiana turbosprezarki (udalo sie zjechac do serwisu) Boxer nr 4 21 000 km UWAGA !! Przebieg 30km - wymiana elektrozaworu turbiny (5 dni unieruchomione) , 19.000 km - WYMIANA TURBOSPREZARKI Boxer nr 5 25.000km naprawa : 19.000km Wymiana uszczelniacza walu i turbiny ,zenada... Boxer nr 6 39.000km narazie procz palacych zarowek nic Boxer nr 7 17.000km narazie nic Boxer nr 8 19.000km narazie nic ZLOM ZLOM ZLOM ZLOM !!!! Zaoszczedzisz na paliwie to przestoisz w serwisie.
10,8
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Boxer jakim jeżdżę posiada 3.0 hdi 180 KM
13,3
Peugeot Boxer II
Skrzynia pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
10,0
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
14,4
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Masakra! Kupując ten samochód miałem nadzieję na niższe spalanie. Do prędkości 90 km/h spala tyle samo co w mieście i oscyluje w granicach 13 - 13.5 litra, ale powyżej tej prędkości trzeba się liczyć z większym wydatkiem na paliwo: 100 km/h - ok. 14,5 litra, 110 km/h - ok. 16 litrów. Dla porównania nowy Master z silnikiem 150 konnym przy prędkości 110 km/h zjadł mi tylko 13 litrów.
Peugeot Boxer II