Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 307 I

Podsumowanie 979 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
47,13 zł
81
7,3
48,29 zł
17
6,6
43,73 zł
1
7,7
51,32 zł
290
8,6
56,73 zł
74
10,9
71,99 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
22,37 zł
8
6,7
18,42 zł
2
8,9
24,49 zł
40
10,2
27,91 zł
20
11,7
32,16 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
35,78 zł
46
5,7
37,80 zł
1
5,5
36,26 zł
32
6,7
44,43 zł
2
6,3
42,04 zł
199
7,1
47,08 zł
1
6,5
43,30 zł
144
6,4
42,35 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Peugeot 307 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
14,84 zł
1

Zużycie paliwa Peugeot 307 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (979)

6,2
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 HDi 8V FAP 109KM 80kW
5,5
Peugeot 307 I
Hatchback 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
5,2
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
8,3
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
8,0
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
7,5
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Dziennik kosztów dla Peugeot 307 I
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,5
l/100km
9,2
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
10,7
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Jedzie jak 1.4, pali jak 2.0 turbo. Bez instalacji LPG to nie ma sensu.
8,5
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Kopci jak smok
10,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Auto kupiłem pół roku temu. Zresetowałem pomiar spalania po poprzednim właścicielu. Gdy wskaźnik zaczął przekraczać 12l/100 I przemyślałem, jak często muszę jeździć na stację i postanowiłem wykonać najbardziej miarodajny test: zatankować do pełna, przejechać 100 km i ponownie zatankować. Bardzo się zdziwiłem, gdy wynik na dystrybutorze pokazał 17,5 dm³. Zgłosiłem ten problem mechanikowi. W pierwszej kolejności podejrzenia padły na przyblokowane koło. Po jego uwolnieniu operację z tankowaniem powtórzyłem dwukrotnie. Pierwszy wynik napełnił mnie nadzieją gdyż tym razem licznik pokazał 15,5 dm³. Test powtórzyłem jednak jeszcze dwukrotnie i w kolejnym podejściu było to 16,5 a w ostatnim 18 dm³! Od kiedy kupiłem auto jedną rzecz nie dawała mi spokoju: samochód szarpał na pierwszym biegu i miałem wrażenie, że samochód przeciąga za długo biegi. Zgłosiłem ten problem mechanikowi a nawet w ASO. Info zwrotne było takie, że to stara skrzynia i ona nie pracuje tak gładko. Szarpanie jednak narastało. Ostatnio wyświetlił się komunikat o awarii skrzyni biegów. Okazało się, że był wyciek przy półosi. Usterka została naprawiona i samochód pracuje znacznie lepiej. Żywię nadzieję, że to poprawi efekt nadmiernego spalania. EDIT: Niestety, wyniki spalania nie poprawiły się. Pojawił się jednak kolejny wyciek ze skrzyni więc może nadal przyczyna tkwi w tym. Zrobiłem natomiast test spalania na trasie i samochód spalił 7,8L / 100 km. Ten wynik jest już akceptowalny.
10,7
Peugeot 307 I
Cabrio 2.0 16V 136KM 100kW
.
Peugeot 307 I