Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II Sedan Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Klasa średnia

Pod maskÄ™ Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemnoÅ›ci 1,5 i 2 litrów. SÅ‚abszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i bÄ™dzie oferowaÅ‚ możliwość rÄ™cznej zmiany przelożeÅ„ przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) wystÄ™pujÄ… w poÅ‚Ä…czeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie bÄ™dzie dostÄ™pny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba Å‚Ä…czone z przekÅ‚adniÄ… automatycznÄ… EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napÄ™dem o Å‚Ä…cznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1499 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Peugeot 508 II Sedan Facelifting