Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 II Sedan Facelifting

40latek, 14 dni temu
Silnik 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 II Sedan Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW od 2023 - Oceń swoje auto
3,29
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Super skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Dużo bardzo dużo źle działającej elektronikj
3,0
Całokształt
Piękny samochód z rozdwojeniem jaźni i duszą. Z jednej strony dynamiczna fajnie wygladająca limuzyna i 130 koni mechanicznych pod maską. Samochód ma duszę bo elektronika żyje własnym życiem. Samochód mam od nowości, w dwa miesiące zrobiłem 15000 km. Na szczęście jest on służbowy i nie muszę myśleć co będzie jak się skończy gwarancja.
Wrażenia
4,0
Silnik
Sam silnik zasługuje na maksymalną note. Nie pasuje on kompletnie do tak dużego auta, ale jest bardzo oszczędny. Spalanie przy 130 na autostradzie 4.2 średnie z 500km uważam za dobry wynik. Pracuje mało kulturalnie, ale miałem znacznie gorsze diesle. Utrata punktu za to że 1.5 plus masa 508 to mimo wszystko pomyłka.
5,0
Skrzynia biegów
Żeby nie skrzynia biegów to ten silnik nie dałby rady 508mce. Robi co może aby podtrzymać obroty w zakresie najwyższego momentu obrotowego. Na serio jestem bardzo miłe zaskoczony.
5,0
Układ jezdny
Też mocna strona. Precyzyjny, bardzo miły, taki jakby to powiedzieć, sprężysty, mięsisty, aż jak fajnie byłoby mieć z 250 koników pod maską i z 400 NM.
3,0
Karoseria
3 punkty tylko za wygląd. Jest przepiękna. Samochód super wygląda na podjeździe w domu. Przyciąga wzrok przechodniów i wygląda wręcz zjawiskowo. Utrata 2 punktów za mnóstwo zakamarków których nie da się doczyscic i lakier cienki jak nie napiszę co.
Komfort
2,0
Widoczność
Źle albo nie dobrze, można sobie wybrać. Nie potrafię znaleźć miejsca za kierownicą aby widzieć przez wieniec kierownicy zegary i żeby było mi wygodnie. Słupki A skutecznie utrudniają skręcanie. Do tyłu w lusterku widać wielkie G, a czujniki parkowania działają własnym życiem. Kamera cofania nie zawsze się włącza......
2,0
Ergonomia
Przez kierownice nie widać zegarów, centralny system rozrywkowo sterujący nie reguje na klawisze (KTÓRE SA PRZECUDOWNIE ŁADNE). Fotele są dość ciasne ale lubię takie. Trzymanie boczne rewelacja. TYLKO JAKI ....... NASZYŁ PASEK ZE SKAJU NA SRODKU SIEDZISKA FOTELI, PO 300 KM MA SIE WRAŻENIE ZE NOSI SIE STRINGI. Ten pasek wchodzi w rów. Nie umiem tego napisać beż emocji bo to na serio jest coś niebywałego żeby tak spaprał siedzenia. To jest masakra.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sterowane z ekranu......... jeśli już się system załaduje to tak można sterować temperaturą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No delikatnie mówiąc szału nie ma. Prócz ogólnej ciasnoty, jest bardzo mało miejsca nad głową.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze. Mimo szyb beż ramkowych, bardzo dobrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem. Auto sluzbowe
2,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że za te pieniądze można kupić coś lepiej d#iałającego, nie koniecznie ładniejszego.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
- czujniki martwego pola nie działają. Nigdy nie działały. Świecą się jak nic nie ma, gasna jak coś jedzie ..... - kamera cofanie jak się włączy często się nie wyłącza - system info sterujący, się wiesza, nie wiadomo czasami o co mu chodzi - samochód często nie chce się otworzyć z systemu hands free - rozpoznawanie znaków - zapomnij - android auto - bezprzewodowy oraz przewodowy gubi połączenie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jak na 15000 przebiegu

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 BlueHDI 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 II Sedan Facelifting