Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW 2005-2010 (49)

Pokaż filtry
4,5
~Flegl
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Passat B6 jest autem które dostałem w firmie, wcześniej jeździł nim szef i zrobił ponad 200 tyś KM bez większych awarii. Przy 150 tyś KM wymieniony komplet zawieszenia na firmy Master Sport (połowe tańsze niż oryginał) - jak do tej pory jest ok, poszły jedynie sworznie wahaczy przy 250 tyś. Koło dwumasowe zostało wymienione na jednomas przy 180 tyś KM przebiegu (norma we wszystkich nowych dieslach). Turbo poszło do regenracji przy 220 tyś KM,...
4,5
~Krzysztof
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Oceniam na 5 i powiem dlaczego.Po pierwsze jazda tym samochodem sprawia mi przyjemność.Po drugie negatywne opinie na temat tego modelu piszą chyba zazdrośni konkurenci bo częśc z nich wygląda na wyssaną z palca.Autem podróżuje się doskonale jest duże pojemne,zawieszenie pracuje znakomicie i jest trwałe,silnik jest ekonomczny i elastyczny nie stwarza problemów.Wykończenie wnętrza jest znakomite i wysokiej klasy.Po dużym przebiegu nadal nic nie...
4,2
~konto1313
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Nie zawiodłem się na tym modelu. Passat który ma służyć jako rodzinne i bezpieczne kombi sprawdza się w tej roli doskonale. Samochód na co dzień użytkuje moja żona i jest także z niego bardzo zadowolona. Reszta poniżej ...
4,0
~fil
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Ocena dobra jest dla niego adekwatna, od auta można wymagać więcej ale to VW, nie oczekiwałem fajerwerków. Dodam jeszcze, że auto jest bardzo poręczne.
2,6
~AntyVW
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Pierwszy mój VW i ostatni. Może miałem poprostu pecha ale napisać mi wolno . Kupiony w niemczech przy 180tys w tym czasie wymiana dwoch wtryskow ,po roku kolejnu jeden, niedawno uszczelniacze, turbina padla przy 200tys, spręzyny przednie i jedna tylnia , dwumasa ,pompa vakum uszczelniona, termostat po wymianie ciekl 3 razy u mechanika , końcówki stabilozatorów ,do dzis dnia czasem a nieraz czesciej dlugo kreci by odpalic, cieple powietrze...
4,3
~Gonia
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Jestem zadowolona, pojazd bezpieczny, dużo miejsca, ceny części wysokie tłumiki od 203,00zł zarówno końcowy, jak i środkowy (FERROZ) do 481,00 końcowy, środkowy 234,00(BOSAL)- zakładany w oryginale tylko ze znaczkiem vw, oryginał w ASO 1650,00zł
4,3
~mad1984
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
passata kupilem od kolegi z pracy. szukalem auta rodzinnego, niekoniecznie kombi, za male pieniadze. w momencie zakupu samochod mial ok 140tys. i to bylo pierwsze "powazne" auto z tak kolosalnym jak dla mnie przebiegiem. skusila mnie cena. za poobijane kombi z zaplesnialym wnetrzem (3 worki ziemi ogrodowej zamkniete na ok 3mc w aucie stojacym pod chmurka robia robote) zaplacilem ok 15tys. (£2800). plusem bylo to, ze 1 wlasciciel i pelna...
3,4
~Paweł
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Mimo, że komfort jazdy dużo lepszy niż w Astrze ale plastiki trzeszczą i skrzypią. A samochód już 3 raz był w naprawie z tą samą awarią. Auto kupiłem używane u przedstawiciela VW.
4,6
~maro
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Jeżeli ktoś poszukuje dużego,ekonomicznego i zarazem prestiżowego auta rodzinnego to warto postawić na Passata B6 tylko koniecznie z jednostką 1,9 TDI, która jest jedną z najbardziej udanych z rodziny pompowtryskiwaczy. Warto znaleźć egzemplarz bezwypadkowy,serwisowany i z przebiegiem do 200 tysięcy km. Nie jest to proste zadanie ale wykonalne
4,2
~BLADY 007
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Samochód napewno przestronny, pomieści dużą rodzinę na wczasy. Bardzo poprawne auto ale tylko z autentycznym przebiegiem. Passaty w Polsce niestety grubo czasami mają ponad pół miliona a na liczniku 180000 tyś.
Volkswagen Passat B6 Variant