Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2010 (103) - Silnik

Na liście zabraknie 83 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~orawex trans
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
jak kupowałem to auto myślałem, że ten silnik to równie trwały tdi-k co poprzednie w doskonalszej cichszej mocniejszej i ekonomiczniejszej wersji... NIESTETY... Silnik ten od wyjazdu z salonu żłopał olej jak oszalały! Silniki nadające się do remontu tyle oleju nie spalają nawet! w serwisie mówili że z czasem to minie, bzdura! Olej jest drogi, litr na 1000km trzeba dolać co czyni eksploatacje dużo droższą! Poza tym silnik ten na pompowtryskach...
1,0
~sprawiedliwy
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pompowtryskiwacze. Dramat. Volkswagen ukrywa i nie przyznaje się do wyprodukowania bubla, chociaż znajomemu po awarii na terenie Niemiec wymieniono BEZPŁATNIE komplet 4 sztuk przepraszając za kłopot!!! Ponadto w jednym z serwisów diesla uzyskałem informację że VW w Polsce nie dopuszcza do sprzedaży pompowtryskiwaczy siemensa poza swoją siecią windując dzięki temu cenę części wartej kilkadziesiąt euro na kilkaset!!! Sprawa prawdopodobnie dla...
4,0
~marcink777
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Za kulturę pracy należy się góra trzy gwiazdki, ale nadrabia ekonomicznością i przyzwoitą mocą stąd cztery. Ten silnik uzmysłowił mi co to jest turbo-dziura, tu jest po prostu kolosalna. Przy nieco ponad 2tyś obr/min wciska się pedał gazu a przez 2 sekundy nic, dopiero po chwili jak turbo zaśsie powietrze samochód faktycznie wystrzeli jak z procy. Czyli ta moc jest tylko nie w każdej chwili dostępna, poza tym jak się nie przygazowało ruszając...
3,0
~Jarek z Wrocławia
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Mocny i dość oszczędny (u mnie ze względu zapewne na napęd na 4 koła pali nie tak mało, ale dość przyzwoicie - w granicach 6-9l.) Charakterystka tego silnika jest mało przyjemna - wyraźnie odczuwalna turbo dziura i krótki zakres obrotów użytecznych, więc trzeba wachlować intensywnie lewarkiem zmiany biegów. Trochę za głośny na niskich obrotach. Jednak CR są lepsze i cichsze. Zaleta mojego egzemplarza to fabryczny brak DPF'u - więc nie...
3,0
~raczej nie tylko niemieckie ...
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Bardzo dobrze przy wysokich prędkościach, wołowato przy najniższych prędkościach. Niestety, nie jestem w stanie znieść dźwięku silnika przy prędkościach do 80 km (a z takimi mam przede wszystkim do czynienia w codziennej jeździe miejskiej); nie chodzi o "terkot" na biegu jałowym (jest OK), co o wrażenie jakieś niespójności, "trabantowego" wręcz rozklekotania i wysilenia przy dodawaniu gazu. Raz na 5 tyś. km domaga się 1/2 litra oleju (byłem...
1,0
~Ludwik A6
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Silnik chodzi fajnie !, JAK się nie psuje, przy 6000 tyś km zaczyna klekotać,wioze go na serwis , czekam miesiąc bo przyznano nowy silnik ,nikt nie wie co jest i co było ze starym.Założyli nowy , po 2 miesiącach , przy ok. 11000 tyś km(czyli nowy silnik 5 tyś km) na trasie zaświecił olej,myślałem że dojade do serwisu , 400 km do serwisu.Jak nie walło to myślałem że przez kierownice wyskocze . Oddałem go,wziołem Audi 2.7 TDi, jak narazie...
4,0
~anko
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
jak na auto o tej masie troche za słaby, min 170 KM radzę brać, ale 140 też sobie radzi i nie ma tragedii; bardzo elastyczny i fajnie ciagnie od ok 1900 ALE do pierwszego przeglądu wziął 2 l oleju ! po pierwszym po 6,5 tys km wział juz o,5 l :( - zawsze jak go porządnie przyduszę -autostrada karków wrocław średnia 180 km/h na drugi dzień pali sie lampka oleju! moim zdaniem to porażka
3,0
~pawel_wrocek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Zawsze chciałoby się mieć te parę KM wiecej, ale daje rade. Ale nie o moc w tym przypadku sie rozchodzi, tylko o ZAWODNOŚĆ tego silnika! Padają pompowtryski na potęgę, szczegolnie latem. Najlepsze jest to, że podczas jazdy!!- czyli lecisz z rodziną 130 km/h na wakacje,a tu nagle zong - wyłącza się silnik, wspomaganie kier i hamulca, itd... chyba wystarczy..
4,0
~Łukasz
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Silnik chodzi sprawnie,płynnie, jest bardzo dobrze wyciszony, wszystko działa jak narazie elegancko,oleju też mi póki co jakoś durzo nie pjie, ostatnio sprawdzałem poziom oleju silnikowego to jest cały czas na poziomie maximum, chociaż w salonie mówili,że może zabierać jakieś 0,4 litra oleju na 1500km, ale to też zależy od tego jak się silnik przez pierwsze 1500km docierało:)
4,0
~von Paulus
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Zimny jest nieco za głośny i klekocze, po rozgrzaniu jest lepiej. W środku auta nie ma to żadnego znaczenia - jest świetnie wygłuszony. Osiągi znakomite - przyspieszenie i elastyczność typowa dla mocnego TD. Do 2000 obrotów wyczuwalna "turbodziura", aby czuć moc trzeba trzymać obroty powyżej 2000 (inaczej niż np. w dieslu 1.9 105KM, gdzie turbo ładuje już od 1700 obr).
Volkswagen Passat B6 Sedan