Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2010 (87) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~joy_pl
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pierwsza usterka pompa paliwa w baku koszt nie pamiętam coś koło 800zł kolumna kierownicy - 2 500zł pompa oleju za pierwszym razem 20zł plus robocizna 300zł pompa oleju za drugim razem 750zł regeneracja 450 robocizna Sprężarka regeneracja i robocizna 2 000zł Sprzęgło/dwu-masa z robocizna 2 800 zł pompa sprzęgła 250zł przeguby 600zł kluczyk 650zł hamulec ręczny na razie bez regeneracji silniczków 300zł (ale czeka mnie jeszcze...
1,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Totalna porażka, po 150tys pękł wał korbowy silnik do wymiany, a koszta ogromne. Może i auto mało pali, bardzo dobrze się prowadzi jeszcze z napędem 4motion ale za to awaryjność jest strasznie duża. W ciągu ostatnich 35tys usterki to: N75 notlauf, czujnik od pasów kierowcy, błąd czujnika pedału hamulca co skutkuje tym, że auto czasem odcina paliwo bo myśli, że został wciśnięty pedał hamulca, komunikat \"check brake pads\" czujnik przy hamulcu...
1,0
~benito72
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Miałem ten samochód od nowości więc przestrzegam wszystkich którym marzy się jakiś VW szczególnie z silnikiem 2.0TDI. Ten silnik w tym samochodzie to chyba jakaś zemsta inżynierów VW. Ilość usterek czasu i pieniędzy jakie zmarnowałem na ten złom do dziś śnią mi się po nocach. Pęknięta głowica, awaria turbosprężarki dwa razy, awaria dwumasowego koła, awaria dwóch wtryskiwaczy. Na koniec 130 000 podobno awaria smarowania, zatarty silnik -...
4,0
~Dawid
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Wtryskiwacze, dość duży koszt przy wymianie. Co do pękających głowic to chyba w przeważającej części mit. Stworzony przez osoby, które zakupiły bezwypadkowe auto, z małym przebiegiem sprowadzone z zagranicy;), auta, które mają przejechane powyżej 300-400 tysięcy muszą się psuć:) Jak widze zdjęcie samochodu, który ma przejechane 270 tysięcy km a w środku brak jest zużycia lub nie ma odpysków na masce to tylko się uśmiecham. i życze...
1,0
~Chris
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pod koniec drugiego roku od zakupu siadła elektronika - miałem problem z odpalaniem. Nie zgłaszałem tego bo myślałem , że to wina niefabrycznego alarmu. Miesiąc temu zgasł mi na drodze i nie mogłem go odpalić, za naprawę ( wymiana modułu kolumny kierowniczej i sterownika comfort) zapłąciłem ponad 3 tysiące PLN. Słyszałem że dużo osób ma tego typu problemy z Passatem ale VW nie kwapi się z chociażby partycypowaniem w kosztach naprawy. Nigdy...
5,0
~Jarek z Wrocławia
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Absolutnie nic a nic się nie zepsuło przez moje ponad 2 lata i 50000 przebiegu. Jestem świeżo po przeglądzie 90000km i wszystko działa jak należy. Łącznie z zawieszeniem (a we wrocławiu dostaje ostro w d...e) amortyzatorami. Wszystko w jak najlepszym porządku. Problemy z silnikiem, wtryskami, turbo, kołem 2 masowym itd.. są mi zupełnie obce. I mam nadzieję tak będzie nadal. Moja rada: warto kupić droższy samochód ale pewny.
3,0
~ww
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Samochód jak każdy ninny jak się dba tak się ma. Ja kupułem w salonie przejechałem ok 200 000 Przeczyściłem tylko turbinę , wymieniłem akumulator i naprawiłem zawieszenie pozatym wszystko ok. Trzeba lać dobre paliwo i wymieniać filtry i oleje. Nie kupujcie aut sprowadzanych bo każdy z niemiec ma 400 000 zbite na 120 000 i wymieniony środek - póżniej pompowtryski padają koła wielomasowe, pęksją głowice.
1,0
~krzych
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Przerażające samochód niespełna trzy lata i wymienione tuleje wahaczy przez które zużyły się niesymetrycznie opony - koszty dwóch opon po 800 zł kluczyk był do wymiany dzięki bogu na gwarancji bo gdyby to było dziś to bym go już sprzedał a apogeum wszystkiego (usłyszałem to 2 dni temu) to turbo do wymiany - koszt nowego 11000 plus wymiana. Diagnoza to\" za grzecznie pan jeździ\" !!! Zastanówcie się?!
2,0
~orawex trans
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Byłoby to fajne autko gdyby było dobrze wykonane szczególnie chodzi mi o silnik a tak to niestety koledzy z VW poszli na łatwiznę i zrazili do siebie miliony klientów dzięki temu nieszczęsnemu 2,0 tdi, teraz apel do inżynierów VW bierzcie się do roboty i działajcie tak żeby VW były jakościowo tak DOBRE jak kiedys były GOLFY Dwójki! Wtedy może kiedys wróce do VW!
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~andrzejsanok@gmail.com
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Silnik 2,0 TDI to porażka,odmawia posłuszeństwa w każdej chwili Stanowi zagrożenie dla życia osób podróżujących tym "samochodem" W przypadku awarii w czasie jazdy np. przy wyprzedzaniu kierowca jest bezradny - brak wspomagania hamulców czy układu kierowniczego - silnik gaśnie i amen !!!
Volkswagen Passat B6 Sedan