Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW 2005-2010 (120) - Całokształt

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysztof
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Jestem bardzo zadowolony z Passata b- 6 , po kilku latach użytkowania, stwierdzam że był to bardzo trafny wybór. Koszty utrzymania nie wielkie, komfort i przyjemność z jazdy olbrzymia , nie wiem co to awarie, tylko podstawowa obsługa oleje - filtry - paski - całkowicie nie rozumiem co ci nie którzy tu wypisują za bzdury o wysokich kosztach - na pewno nie mieli Passata b-6 tylko marzą o nim i spoglądają z zazdrością ze swojej Skody przeważnie....
1,0
~Karol
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Szczerz powiem, że nie spodziewałem sie takiego szrotu po trzech latach eksploatacji auta. Na początku po zakupie miałem najechane nieduże 150000 km. Auto było od pierwszego właściciela kupione w Poznaniu w salonie VW. Facet serwisował je regularnie i widać było, że dbał o nie. Ja niestety miałem pecha. Po około roku spokojnej jazdy zaczęło się. Najpierw dwa wtryskiwacze jeden po drugim (tankowałem tylko Shell ON i to ten najlepszy). Miły Pan...
1,0
~Wściekły
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Miałem Citroena C5 i myślałem że to jest zawodne auto, ale przejechałem nim 200tyś km i nic sie nie działo...wymieniłem w nim tylko przepływomierz i dwumase przy 190tyś km. I kupił ode mnie kolega to autko i najechał juz 300tys km i nic przy nim nie robi...a ja sie wstydze powiedzieć dlaczego prawie wogóle nie jeżdżę moim Pasatem-srasatem, który wkółko naprawiam. Nie wiem co sie dzieje że niemiaszki tak spieprzyli swoja flagową limuzynę. Auto...
1,0
~Nie kupuj VW- NIGDY!
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Już wiem czemu na "pewnych" stronach gdzie ludzie wystawiają swoje auta do sprzedaży za tanioche można kupić igiełki, lalki i inne ślicznoty takie jak Audi i VW z silnikami 2.0 TDI. To jeżdżące miny. Niski przebieg nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji. Czytałem na forach aut koncernu VW, że jak kupujesz 2.0 TDI to nie kupuj auta o oznaczeniu silnika BKP tylko kup BGW i inne takie głupie dyskusje. Szczerze powiem, a raczej...
2,0
~Rafal
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Auto które kupiłem było z polskiego salonu z małym przebiegiem 158tys nie kręcone. Podczas zakupu sprawdzał mi je znajomy mechanik i wykryliśmy jakieś drobiazgi które po zakupie zostały wyeliminowane. No ale podczas mojej rocznej eksploatacji ciągle się cos z tym samochodem działo. Przejechałem nim 12tys km. Usterka egr i tu było najwięcej zabawy bo wymienialiśmy go chyba 3 razy a winowajca była przetarta wiązka kabli która znaleźliśmy przy...
1,0
~zrazek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Przez ładnych parę lat jeździłem VW Golfem IV 1.9 TDI 100 KM i to był jeszcze w miarę bezawaryjny transport. Niewiele w nim robiłem bo w zasadzie nic się nie psuło, jedynie wymieniałem rzeczy ulegające zużyciu. Podkusiłem się i kupiłem passacika z silnikiem 2.0 TDI i teraz wiem, że to porażka. Pompa oleju, a w zasadzie jej napęd to rzecz mega awaryjna. W ciągu roku naprawiano trzy razy aż w końcu przerobiłem to na tzw. tryby by mieć święty...
4,0
~Rooox
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Bardzo niewiele z tych aut ma przebiegi zgodne z tym, co widać na wyświetlaczu. Trzeba wykazać się naiwnością średnio rozgarniętego dziecka, by wierzyć w to, że 16-18 letni diesel, sprowadzony z Niemiec ma przejechane zaledwie 280-300 tys km. Sprzedawane w Polsce Passaty B6 tak naprawdę są bliskie 550-600 tys km, a ich ostatni niemieccy właściciele zwykle nie dbali o nie w ogóle. Kupiony przeze mnie w Niemczech egzemplarz miał 490 tys km...
1,0
~Jacek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Auto zakupiłem od osoby, która była pierwszym właścicielem i kupiła auto w salonie w Polsce. Samochód miał zaledwie 5 lat i nieduży przebieg 90000km. Auto zadbane, serwisowane i dopieszczane na każdym kroku przez pierwszego właściciela. Przeglądając książkę serwisową zobaczyłem kilka wymian, które nie powinny sie raczej zdarzyć w tak świeżym aucie, czyli wymiana pompy oleju i dwóch pompowtryskiwaczy. Jednak machnąłem ręką gdyż pomyślałem -...
5,0
~Marcin Yz na zy
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
AUTO SIĘ WSPANIALE PROWADZI SILNIK 2.0tdi JEST DOŚĆ DYNAMICZNY! NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW Z TYM AUTEM PRZEJECHAŁEM NIM 130TYS KM PO EUROPIE I PO NASZYCH ŚCIEŻKACH! WCZEŚNIEJ W MOIM POSIADANIU BMW 320d, 530d e60, a6 3.0tdi i powiem wam ze sykoda kasy na te zabawki w passacie znajdziesz idealny pojazd wielozadaniowy na kazda okazje pod warunkiem ze auto kupisz zadbane i z dobrych rak najlepiej dobrze wypasione xenony navi skora itp bo po pewnym...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Przemek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Witam. Z samochodu jestem zadowolony. Mam go 3 lata i przejechałem nim 60 tys. km. Mam ten silnik który podobno uchodzi za najbardziej awaryjny 2.0 TDI ale według mnie wcale taki nie jest. Z tych wszystkich awarii które inni wypisują to u mnie zepsuła się tylko pompa oleju (zużył się jej wałek). Poza tym rzeczy typowo eksploatacyjne. Nic się nie dzieje z turbiną, wtryskami czy kołem dwumasowym, (DPFu nie mam fabrycznie) Jeżeli chodzi o...
Volkswagen Passat B6 Sedan