Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Variant (64) - Silnik

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kawior
Volkswagen Golf VII
Variant 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Silnik 1.2 TSI 110 KM - miałem poważne obiekcje co do tego silnika (osiągi...) ale mogę zapewnić potencjalnych zainteresowanych, że trzeba w dzisiejszych czasach trochę się przełamać.. tzn kiedyś 1.2 to był malutki silniczek do napędu jakiś miejskich aut, dzisiaj 1.2 TSI naprawdę daje radę! Przy użytkowaniu w mieście w zupełności wystarcza do dynamicznej jazdy. Jest zrywny, dobrze przyspiesza (jest odczuwalna turbodziura tzn. poniżej ok 1000...
5,0
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jedyną wadą tego silnika na razie wydaje się być brzmienie. Zwłaszcza przy niższych obrotach podobne jest do diesla. Poza tym jednak trudno się czegokolwiek czepiać. Osiągi są świetne jak na kompakt niebędących hothatchem (poniżej 9 sekund do setki; przy odpowiedniej redukcji biegu samochód ma naprawdę wyczuwalnego kopa, co pozwala np. bezpiecznie wyprzedzać na drogach jednojezdniowych). Testowałem również wersję 1.4TSI 125KM i była wyraźnie...
4,0
~Bartek - Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Silnik jest mocną stroną tego samochodu. Jeżeli mógłbym mu coś zarzucić to jedynie tzw "turbo-dziurę", może być ona nawet irytująca póki kierowca się do niej nie przyzwyczai lub/i nauczy/wjeździ się w samochód. Ja się trochę przyzwyczaiłem/nauczyłem. Bardzo dużym plusem jest jego wyciszenie, w środku ma się wrażenie jakby się jechało cichą benzyną. Mocy, przyspieszenia od chwili osiągnięcia momentu obrotowego nie brakuje. Nawet przy...
4,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Silnik potrafi być bardzo dynamiczny 280 Nm robi swoje i raczej mocy mu nie brakuje, no chyba że jest dobrze wypełnione. Fajnie zestrojona turbinka, silnik elastyczny od dołu od 1500 obrotów zaczyna się moc powyżej 2200 obrotów już jest nieźle 3000 to już rwie baardzo przyzwoicie. Szósty bieg nie jest tylko do pomykania po autostrdzie przy prędkości 120 km/h mamy jakieś 2800 obrotów a więc i silnik świetnie reaguje na pedał gazu, co daje...
4,0
~Arek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Bardzo niskie spalanie, od 4L w trasie jadąc bardzo spokojnie. W mieście mam od razu progi zwalniające pod domem i światła więc zawsze jakbym jechał 100% w korku i tutaj wypada nawet do 8L ale to jest chyba maks co może te auto spalić. 105KM to trochę dziwna moc, nie tak mało ale gdyby było to 115 to już byłoby więcej pewności przy wyprzedzaniu, zbierałby się też zapewne lepiej. Dla zmotywowanych zostaje chiptuning, ale przy przebiegu 180k...
5,0
~M.C.
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Dobry silnik 1.6 TDI. Wystarczy poczytać, że to najlepszy napęd w Golfie 7. Inne silniki - 1.2 TSI i 1.4 TSI ciągle borykają się z jakimiś głupimi drobnymi usterkami. Z kolei 2.0 TDI jest dobry, ale też czasem narzekają na niego, że może paść uszczelka pod głowicą. A w 1.6 TDI prawie nic. Prawie, bo czasem ktoś narzeka na zapchany filtr DPF jak robi od odpalenia do zgaszenia na zimnym silniku 5 km.
5,0
~Guzus
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion 110KM 81kW
Dynamiczny i oszczędny - na autostradzie bez szaleństw w drodze do pracy można było uzyskać spalanie 3,5 - 4 ltr/100km. Przy obciążeniu wakacyjnym z dachboxem, CRO czy BG nigdy nie więcej niż 6,5ltr/100. Sprawdzałem swego czasu komputer czy nie oszukuje na spalaniu ( ta sama stacja, ten sam dystrybutor ) i oczywiście lekko zaniża ale nie była to większa róźnica niż 0,3ltr na pełnym baku - akceptowalne.
4,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
105KM to w sam raz, choć wielkiej frajdy z przyspieszania to auto nie daje. Ciągnie z turbodziurą ale wyprzedzać się nie boję. Kutura pracy spoko, ekonomia mega, miasto 6litrów, trasa przy 130km/h 5.5litra, a w trybie jazdy na dziadka udało się zejść na 4.1 litra. Silnik nigdy nie zawiódł, w sam raz do tego samochodu.
5,0
~pjakubiak
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
1.4 tsi - czarna legenda vw, ale okazał się miłą niespodzianką. Poprawiony na pasku, w miarę cichy, dość ekonomiczny no i żwawy. Przy wymianie oleju co 15 tys. nie trzeba go dolewać. Oleje kupowałem różne, oczywiście zgodne z normą 504.00 VW , żadne tam premium tylko Shell, Mobil lub Valvoline - nie zauważyłem różnicy.

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Namor
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Daje radę, chociaż przy większych prędkościach już tak nie przyśpiesza. Dynamiczna jazda w mieście 11-12l, spokojna 8-8,5l, 140km/h na autostradzie 7,7l, 160km/h 8,9l, maksymalna - smok. Daję 4 gwiazdki bo bierze sporo oleju. Do pierwszego przeglądu 3 dolewki. 15 tys. po przeglądzie znowu dolewka. Muszę zmienić ASO.
Volkswagen Golf VII Variant